Jump to content
Sign in to follow this  
Cocho

Toll og brevpost, hvordan gjør de det?

Recommended Posts

cannabikkja

Jeg fikk frøene mine stoppet i tollen i 2012. Bestilte tre frøpakker og en t-skjorte fra Green House Seeds. Da jeg henta pakka på posten og åpne den hjemme var det bare en t-skjorte i pakka. Noen dager seinere fikk jeg brev fra snuten om at jeg var anmeldt for brudd på en eller annen matvare lov. Og nøyaktig en uke etter det igjen fikk jeg et nytt brev fra snuten som sa at saken var henlagt på grunn av bevisets stilling.

Så om du har en grow gående ville jeg ikke bestilt noe hjem, bare sånn i tilfelle. Men med høyst sannsynlighet skjer det ikke en dritt selvom frøene skulle bli tatt i tollen.

stealthgrower

Fikk også stoppet en forsendelse i tollen. Dette er nu snart 2 år siden. Hørte ikke noe og fikk ikke noe reaksjoner på dette. 

Bestilte ifra herbiesheadshop. Bestilte den gangen vanlig Stealth, som betyr i et DVD cover. De har et valg som kalles superstealth, de bruker da litt mer kreative metoder, noe som har fungert alle gangene jeg har brukt den metoden. Sist var vell for 3 uker siden, mottok da 4 autos. Veldig fornøyd med den siden. 

Edited by stealthgrower