Gå til innhold
MaxHarry

Adapter mellom reflektor og ballast

Recommended Posts

MaxHarry

Jeg har fått meg en air cooled reflektor som har en slags datakabel som kommer ut og en lumatek ballast som bare har en ledning med kabelsko og jording(3 må ledninger). Hvordan får jeg dette til å fungere? Vil helst slippe å returnere ballasten. Håper det er noen der ute som kan hjelpe.

Blessings

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
onto

blå er N, brun/svart er L1 og gul/grønn er jord men om blå og brun/svart er byttet om er det ikke så nøye

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
onto

antar du har en Schuko kabel då klipper du bare av enden som går i stikk kontakten, avisolerer litt til du kan koble som ovenfor den data kabel du snakker om antar jeg er en c13 connector vil passe i en pc og ellers frittstående perifere utstyr med innebygget strømforsyning

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Slashback

Kutt ledningen som kommer fra reflektoren/avisolerer, du gjør det samme med ledningen fra ballasten, deretter kobler du de sammen med en sukkerbit (kobler ledning fra reflektor sammen med ledning som kommer ut av ballast).

Vist jeg har forstått problemet dit riktig blir det den absolutt enkleste måten å gjøre det på (jeg regner da med at det er støpsel på ballasten slik at du får koblet den videre i veggen).

Tar du ett bilde og laster opp blir det mye enklere for oss å hjelpe deg. Prøvde å tegne det jeg tror er problemet ditt i paint, stemmer det?

ny

Endret av Slashback

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå