Gå til innhold
Cocho

Var NorCan "nede" fra 25.12 - 27.12?

Recommended Posts

Cocho

Hei!

Jeg opplevde at NorCan var utilgjengelig et par dager nå i jula.
Trodde først at det var pga at jeg surfet på mobilen via Tor og/eller VPN, og at appene muligens kludra det til, men når jeg kom hjem i går og hadde tilgang på PC igjen, fikk jeg samme problemet.
Fikk ikke tatt noen screen shot, men fikk opp en svart og hvit side (på engelsk) med påstand om at domenet var utilgjengelig.
Jeg tenkte at det kanskje hadde skjedd en feil, og at det ikke hadde blitt gjort noe med med en gang fordi admins var på ferie eller noe.
Men når det varte i et par dager begynte jeg å lure. Og jeg begynte å lure enda mer når jeg i dag logget på maskinen og kom rett inn på forumet, og det i tillegg ikke var noen tråder om det.

Så har dette altså bare rammet meg? I såfall er det litt merkelig, for jeg har forsøkt å logge inn via 3 forskjellige nettverk (svigers sitt nett, mobilnettet mitt, og hjemmenettverket mitt), 3 nettlesere på mobilen (Tor, DuckDuckGO og Chrome), 3 nettlesere på datan (Tor, Epic Privacy Browser og Chrome) og 5 forskjellige VPN-koblinger (PIA Andoid, Tor Andoid, PIA Destop App, Epic Privacy Browser VPN, Tor Browser). Og ingen av dem fungerte, før alt bare var okei i dag.

Tenkte jeg bare skulle si i fra om det, sånn i tilfelle det faktisk er noe som er feil en eller annen plass.

@SixIxIx

- Cocho

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
OGrow

Da får sikkert dine svigers og meg selv besøk av pinken ila romjula.

Er vel bare nedetid mens admins var opptatt med å stappe i seg ribbe og pinnekjøtt ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
skogtrollet

FBI speilet vel serveren på oppdrag av norsk politi mens vi feiret jul :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Cocho

Så hele NorCan var "offline" og gofflet mat og drakk oss fulle på samme tid? :P
Vi nordmenn er bra forutsigbare. Haha!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
BK

Hehe... I ribberusen gjorde jeg en feil når jeg oppgraderte databasen, og det førte til at sidene var nede i to dager. Beklager dette til alle trofaste NorCan-hoder! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Cocho
13 minutter siden, BK skrev:

Hehe... I ribberusen gjorde jeg en feil når jeg oppgraderte databasen, og det førte til at sidene var nede i to dager. Beklager dette til alle trofaste NorCan-hoder! :)

Da var det bekreftet. Godt å vite at det ikke er noe galt fra min side iallfall. Takk! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå