Gå til innhold
Funki

Første Grow - Paranoid

Recommended Posts

Funki

Jeg er helt fersk, holder på med første runde, men begynner å bli litt paranoid.

En dealer jeg kjenner ble akkurat tatt og jeg vet det ikke burde være noe jeg burde stresse over da han ikke var så forsiktig, men føler meg uansett ganske nervøs til tider.

Bare det kjører ukjente biler i gata, kan hjerte begynne å pumpe litt raskere.

Mitt spørsmål er: Om jeg skulle være mistenkt for noe, hvor lang tid ville det eventuelt tatt før politiet får ut fingeren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
OGrow

Dealeren din eller en du kjenner som dealer? Vet vedkommende at du dyrker selv?

Om en jeg kjøpte regelmessig av var uforsiktig/dum og lagret våre samtaler på tlf/pc så ville jeg blitt ukomfortabel. Da hadde jeg fått stasj/piper ut av kåken og håpet på det beste. Med egne planter i skapet blir det verre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Funki

Hadde bare kjøpt av han et par ganger. Han hadde solgt til en haug med folk, som var hvorfor han ble tatt. Har bare noen meldinger på mobilen, men ingen bevis på noe som helst.

Ingen vet at jeg dyrker så det er ikke noe problem.

Vet du hvor lang tid det eventuelt ville tatt politiet å komme på døra om de skulle ha en mistanke?

Er nok bare paranoid, men tenker at om det går en viss periode og ingenting skjer så kan jeg slappe av...

Endret av Funki
Litt mye informasjon

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
OGrow

Om du kun var i periferien og bare blomsterspråk på tlf tror jeg du slipper besøk. Hadde fyren tystet hadde de vært hos deg allerede.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Funki

Jeg tenkte også at om de skulle vite noe burde de ha vært her allerede. Noen som vet sånn ca hvor lang tid de bruker fra de har en mistanke til de kommer på døra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå