Jump to content
GadgetMan

Cannabis pga plager ifm kreft - Behøver gode råd

Recommended Posts

GadgetMan

Hei,

Som følge av cellegiftbehandling for kreft, sliter jeg betraktelig med polynevropati, dvs. stikking/prikking/nummenhet/soving/smerter i hender og føtter. Fordi jeg har mottatt behandling i USA, har jeg blitt innrullert i offisielt medisinsk marijuana program. Dette innebærer at jeg kan kjøpe dråper inneholdende THC/CBD. Disse kan jeg lovlig ta med meg til Norge.

Prisen for stadige reiser til USA, kombinert med prisen på produktene på "dispenceries" over there, gjør dette svært vanskelig, og jeg behøver derfor å undersøke andre alternativer.

Er det noen som har erfaring fra Amsterdam, som kan gi tips om leger jeg kan kontakte der (og besøke) for å få utskrevet medisinsk cannabis?

Jeg er helt nybegynner i forhold til dette, og vlle sette pris på alle tips og råd om legekontor, medisinutsalg, priser, produkter, tollbehandling til Norge osv osv.

Bamse

Norske leger kan skrive ut Cannabis og norske apotek har anledning til å ta det inn. - veien dit, vet jeg lite om. 

Oppfordrer deg til å søke. Med din diagnose er du så absolutt innenfor betingelsene for en vurdering. 

Skal du alikvell hente cannabis innen Schengen, Amsterdam e.l. vil du alikvell nytte godt av en norsk anbefaling fra lege - det kvalifiserer til å få med 1 måneds forbruk hjem. 

Uten dette vil du få med en ukes forbruk maks. 

Oppfordrer også til å lese om Cannabis olje - RSO (RICKSIMPSONOIL). - Vesentlig mer potent enn cannabis i vanlig form. 

Ønsker deg videre all lykke og og helse!

GadgetMan
2 hours ago, Bamse said:

Skal du alikvell hente cannabis innen Schengen, Amsterdam e.l. vil du alikvell nytte godt av en norsk anbefaling fra lege - det kvalifiserer til å få med 1 måneds forbruk hjem. 

Uten dette vil du få med en ukes forbruk maks.