Gå til innhold
Funki

Hva gjør dere med stilker og blader etter høsting?

Recommended Posts

Funki

Er akkurat ferdig med første grow og er litt usikker på hva jeg skal gjøre med de delene av planten jeg ikke tenker å bruke til noe spesielt. Hva pleier dere å gjøre med stilk og blader etter høsting? Hvordan kan man eventuelt bli kvitt det uten noe risiko for at det blir oppdaget?

Endret av Funki

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
OGrow

Blader og småbuds kan du lage bubblehash av eller kief med tørris. Billige bubblebags finner du på aliexpress.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
skogtrollet

Kompost eller dump i nærmeste skogholt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
pollen

Sugar leaves ender opp i frysern til jeg gidder aa faa fingeren ut , lol

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bamse303

pleiede og lage cannasmør med stilker og vifteblad, tok en del materiale men funka fint, så kompostere det eller kaste i søppla, ser mye mer anonymt ut i søpplepåsan etter slik behandlig også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
SixIxIx

Hos meg går det i bokashi-komposten. Fra jord har du kommet, til jord skal du bli :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Funki

Plantene mine er såpass små at jeg tror ikke det er verdt å lage hash ut av det. Tror jeg tar Skogtrollet sitt tips og tar meg en tur i skogen :)

Neste gang prøver jeg nok å lage bubblehash eller cannasmør!

Takk for all tips.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
cannawiz

Dry sift. Dryyy sift:o såå statisk ett par runder til man sitter igjen med noen rene trichomer:D:D bedre blir det ikke.  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
SixIxIx

Materiale med trichomer blir IKKE kastet i bokashien, bare sånn at det er nevnt :) Tørrsikt og vannhasj er favorittene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå