Gå til innhold
master luke

anbefalte frøforhandlere?

Recommended Posts

master luke

som sagt, jeg sliter med å finne noen troverdige frøselgere på nettet. Bør jeg bestille til Strømstad eller er risken for å bli tatt så liten med frø at jeg kan like gjerne få dem sendt til min egen adresse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
LHC

Å få sendt frø til samme adresse som det dyrkes er no-no hvis du tar sikkerhet på alvor.

Bestille til Strømstad er vel den sikreste løsningen som finnes i dag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
OGrow

Seedsman, Nirvana, ILGM etc etc.

10% rabatt på første bestilling hos Seedsman nå. Kode "FIRSTORDER10". 

Bestill til Strømstad om du har mulighet til å kjøre over. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
EbolaKush

Sitter med samme utfordring. Til å begynne med skal vi kjøre feminiserte autoflowers. Jeg bor på Sørlandet, og er litt "knocked". Hvilke muligheter anbefales, for å få trygg tilgang uten å blåse for mye penger? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
SheepOfWallSt

Attitude seeds har noe av den beste shippingen jeg har sett, 1-2 uker i posten og ingen problemer på vei inn i Norge, de reklamerer til og med med en reship hvis pakken forsvinner i uønskedde steder.

Endret av SheepOfWallSt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Soilandcatsand

Jeg setter opp en falsk postkasse og gjør alt av frøbestilling dit. Gjelder kun når jeg bestiller fra utlandet. 

Gjør noen tester først slik at jeg vet at posten kommer fram. Alt har kommet fram :)

Jeg har brukt forhandlere fra Nederland, England og Danmark. Aldri hatt noe å klage på, verken når det gjelder kvalitet på frøene eller hvor Stealth det er pakket :)

Endret av Soilandcatsand

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå