Jump to content
Sign in to follow this  
Lyspære

Gammel fryseboks?

Recommended Posts

Lyspære

Jeg er HELT ny på dette her, men har funnet ut at cannabis har enormt god effekt på smerter mot min fibromyalgi. Faktisk er det det eneste som hjelper. Plutselig er jeg ikke sengeliggende i lengre perioder av gangen på grunn av smerter. Legen ville gi meg morfinplaster... Dyrt i lengden å drive og kjøpe, dessuten vet man hva man får når man dyrker selv. Tenkte å kjøpe frø i Danmark. Tips? Vi har en stor dypfryser stående nede i en bortgjemt bod som ikke er i bruk. Er denne typisk egnet for foretaket? Hvordan kan jeg gjøre dette med minst mulig utstyr. og ærlig talt, billigst mulig? Jada, jeg vet at alskens stæsj og dyre ting sikkert er mye bedre, men vi er ikke mennesker med mye penger, eller mye penger til å investere med. Kan jeg bruke akvariebelysning som belysning? Når dere snakker om watt og sånn, må jeg bare innrømme at jeg ikke skjønner en døyt. LED-lys ser jeg at mange har nevnt, men jeg regner med at man ikke får kjøpt det lyset man trenger på IKEA akkurat? Og hva med vifte? Vanning? Fukte? Jeg har fått med meg hvordan man skal gå frem fra man har frøene til de spirer, men kunne noen forklart meg det hele fra begynnelse til sluttprodukt? Virker som om alle har peiling når dere spør og skriver.

Soilandcatsand

Last ned dyrkehåndboken og les deg litt opp :)

Da sparer du deg for mye arbeid og feilmarginen blir ikke så stor :)