Gå til innhold

Recommended Posts

Mano

Hei. 

Jeg trenger hjelp til å få tak i cannabisolje fra indica strains. Høy thc. Har lest endel på nett og sett dokumentarer. Moren min har fått uhelbredelig kreft, er kvalm og har dårlig matlyst. Jeg har som mål å helbrede, men om ikke det går så i alle fall gi henne bedre dager enn nå. Har ikke så tro på det som man får gjennom lege osv. Tror ikke det er potent nok. Vet ikke hvor jeg skal henvende meg. Det er viktig at oljen er ren og at den er laget ordentlig og med riktig plante. Har sett Rick Simpson-dokumentaren, og vurdert å lage egen. Men mangler råvarer. Men skulle helst hatt god cannabisolje. Skjønner at forumet ikke kan drive med handling, og at det blir for dumt om jeg skal poste 30 poster her. Men er det noe som helst noen kan gjøre for å hjelpe meg? Er helt utrolig at vi bor i et land der dødssyke mennesker blir nektet å prøve alternativ medisin.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Salmotrutta

Kan lære deg å dyrke frem råstoffene da

• Tommel opp 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Mano

Ja, men jeg må ha frø som er fra indica strains. Hvordan vet jeg at det er det? Dessuten tar det jo tid, og jeg skulle hatt oljen i går. Skjønner at ingen kan eller vil møte meg, men hadde håpet noen hadde en lur ide.  Får begynne å forhøre meg i kretsene og nøste meg fram, og håpe at magefølelsen og intuisjonen er god. Hvis dere hører om noen som er ute etter cannabisolje så vet dere hvem det er. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Salmotrutta

Zenseeds.dk selger indica frø

Spørsmål om olje kommer hver eneste dag, men de som sitter på sånt nekter å selge :)

Bruk 10 000kr på en hekto med weed, så lager du RSO selv. Kommer vel på 1000kr g eller noe sånt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Mano

Tusen takk for svar. Om jeg skjønner deg rett så er det vanskelig å få tak i olje. Hvis jeg skal gro det selv, hvor mange planter må jeg ha for å få 500 gram? Dette sier Rick Simpson: 500 grams of high quality bud material. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Salmotrutta

Alt fra 1 til 20 planter. 

Rekorden min er 1.2 på 3 planter. Men da hadde jeg laang veggetid på en ganske hissig sativa 

Men hvis du har ett 240x120cm telt med 2x600w, så burde du klare rundt 1kg hver 3mnd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Selvforsynt

Enig med Salmotrutta men må bare legge til at Zenseeds sine nettsider har vært nede i lang tid ettersom de visstnok ble kjøpt opp(noe jeg leste på autoflower.net).

Ellers må jeg få slå et slag for autoflowers, enklere blir det ikke ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Salmotrutta

Auto er overvurdert. Vanelige photosensitive strains er mer potent, gir mer avkastning, kan ta vare på stikklinger og mødre sånn at det går fortere neste gang.

Auto er fint hvis man er for lat til å switche om til 12/12 eller har for dårligt utstyr, eller bare skal kaste noen frø ut om sommeren og få litt weed uten å legge noe særligt med jobb i det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Mano

Takk igjen for hjelp. Var inne på siden tidligere i dag og da var den nede. Andre steder jeg kan få tak i potente frø - indica strains til å lage medisinsk cannabisolje? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Salmotrutta

Google er din venn, cannabis frø Danmark. Hvis du bor nær svenskegrensa så er det plutselig veldig mange andre nettbutikker du kan handle trygt ifra hvis du får sendt postrestante i sverige

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Selvforsynt
24 minutes ago, Salmotrutta said:

Google er din venn, cannabis frø Danmark. Hvis du bor nær svenskegrensa så er det plutselig veldig mange andre nettbutikker du kan handle trygt ifra hvis du får sendt postrestante i sverige

Jeg feiget ut og tok heller bilen til København, da slapp jeg å tenke på at politiet skulle storme huset pga tips fra svensk politi eller toll om jeg skulle være av de som ble avslørt pga frø i posten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Mano

Var inne på siden og fant denne: Fruity chronic juice. Den har høy indica, thc og cdb. Tror dere den er grei å få til? Kanskje jeg kan bestille to ulike frøtyper. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Selvforsynt

Ville kjøpt flere strains, man vet jo aldri hva som fungerer best i ditt dyrketelt ;) 

Og sleng med et par autoflowers, så har du fått testa det også :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Mano

Den skal jeg begynne å lese nå. Kjenner at jeg gruer meg litt, siden det er viktig for meg å få det riktig til. Kommer sikkert til å ha flere spørsmål etterhvert. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Salmotrutta

Ikke gru deg, gled deg. Du har tatt første steget inn i en meget fin hobby. 

4 gode tips: ikke overvann plantene, ikke gi de for mye næring, ikke slå på lyset i mørketiden og ikke stress for mye. Følger du de 4 tipsene over så burde du få mer enn god nok weed til å lage RSO av

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Mano

Det som bekymrer meg er blant annet lukt. Har barn og de er jo over alt. Er redd for at noen finner det ut. Sitter å funderer på om jeg vet om en litt avsidesliggende plass. Men takk for oppmuntring. 

Har kjøpt olje fra Charlottes web. Hjalp ikke på kvalme i det hele tatt. 

Endret av Mano

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Salmotrutta

Kullfilter fjerner all lukt, det følger med i den pakka jeg linka til

Det og ikke ha det der man selv bor, er ett stress moment, man må innom hver 2-3dag. Folk begynner å lure hvorfor du er på besøk hos blabla så ofte, lurer på hvem som leier garasje/bod/leilihet, hvorfor er han så ofte på hytta osv osv, mennesker er nysgerrige av natur

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Selvforsynt

Nå har ikke jeg hatt noe annet enn autoer men de lukter nok mindre, men helt luktfri cannabis finnes nok ikke

Sjekk ut Charlotte’s Web, det er en ren medisinstrain med lavt THC og høyt CBD-innhold

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bamse303

folk som har kreft krever gjerne høy thc, det er thc som får kreftceller til å spise seg selv, lage olje selv er også kjempelett, spesielt om det skal være oralt intak, en "billigløsning" kan jo være å skaffe seg en plate med litt god hasj, burde få en god del olje ut av.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bamse303

ett lite setup med led og ett bra kullfilter skulle ikke være så ille og kunne skjule,spesielt om du ikke bruker varene selv, kan anbefalle papaya fra nirvana som en god og STERK indica med myye yield, men vær på vakt, den er VELDIG narkotisk. og det rick simpson skriver om 500 gram er vel ikke noe lov, det spørs veldig på hva slags potens strainen du dyrker har, og ikke gru deg, dette får du til(med god hjelp av oss), ellers må jeg bare beklage att verden er slik att ingen her kan hjelpe deg på noen annen måte, og att moren din føler seg bedre til slutt <3

• Tommel opp 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Mano

Takk for svar og støtte. Ja, det er skikkelig fortvilende å ikke ha tilgang nå, og at Norge er så trangsynt. Satt og diskuterte hvordan vi skal løse det i går kveld og om vi tørr. Vi må finne en egnet plass. Er det dumt å ha skap i et rom som vender ut mot veien? Tenker på utlufting? Og lukt. Dette er et skritt å ta. Føler meg skikkelig på tynn is. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Mano

Har prøvd å lese meg opp på thc og cdb. Har skjønt at høy thc er viktig, men er det viktig med høy cdb også? Slik jeg har forstått det, demper det rusen noe og har i seg selv legende egenskaper. Tenker at mamma ikke må bli så rusa. Leste også hvordan man trapper opp med oljen. Tror dere at hun kan venne seg til det uten å føle seg veldig stein. Har så mange spørsmål. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå