Gå til innhold

Recommended Posts

Mano

Eller vil det være bedre å dele av et soverom (som ikke blir brukt) med lettvegg og bruke det innerste rommet til dyrking? Rommet ligger vegg i vegg med andre soverom og ikke langt fra stua. Men vender ikke mit veg. Tenker igjen lukt og lufting. Ikke at noen skal komme overraskende på. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Mano

Ang å kjøpe hasj, leste jeg et sted at det ikke har samme effekt som fra friske buds. Men har vurdert det i forbindelse med kvalmen hennes nå, til jeg får laget egen olje. Er det samme fremgangsmåte som med fersk plante? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Mano

Har også vurdert et skap i uthuset, som er isolert. Så vi slipper p ha det i huset. Der skal det stå trygt. Lukt er min største bekymring. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Salmotrutta

Skal lese igjennom alle innleggene dine når jeg får bedre tid idag, men jeg ser du tenker veldig på lukta. Det er BRA, for lukt har gjort så mange blir tatt. Men med ett skikkeligt kullfilter så lukter det nada. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bamse303

cbd er fint mot kvalme, uthuset høres greit ut så lenge ingen andre kan komme seg inn og du føler selv att det er trygt, se gjennom LED guiden her på forumet ett sted(en dårlig dag i dag så litt problmeber med  å styre deg dit), vurder det sterkt over hps, hasj funker kjempefint om det er kvalitetsvarer, MEN man vet aldri vilken strain den er lagd av osv, hasjen er bare å løse i ren isopropanol eller etanol akuratt som toppskudd, burde vel gå ennå fortere, når det gjelder lukt er det som salmotrutta sier, kullfilter er alfa og omega, om du skal ha det i uthuset kansje du skal kjøpe deg ett lite billigtelt? lett å fikse inn/utluft uten for mye styr og er plass til å henge kullfilteret i en stropp øverst som regel :)

og man kan lett bygge opp en toleranse over tid ved å introdusere litt og litt for å så "ikke bli så veldig stein" ja, hvor lang tid dette tar hos moren din er umulig for meg å annse da dette avhenger veldig av personens individuelle fordøyelsesevne.

Ha en fin dag!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Mano

Takk. Mye å fordøye. Skal sette meg ned å lage liste og skjenke ut utstyr o.l. før jeg spør vurdere. Lenkene i dyrkehåndboka til hvordan et dyrerom kan se ut, virker ikke lenger. Fant ikke papaya nirvana på Chillo.dk. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Mano

Leste på forum at: norsk isopropanol er tilsatt denaturert, dvs tilsatt giftstoffer for å hindre konsum. Er derfor bekymra for at det blir rester av gift i oljen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Selvforsynt
4 hours ago, Mano said:

Takk for svar og støtte. Ja, det er skikkelig fortvilende å ikke ha tilgang nå, og at Norge er så trangsynt. Satt og diskuterte hvordan vi skal løse det i går kveld og om vi tørr. Vi må finne en egnet plass. Er det dumt å ha skap i et rom som vender ut mot veien? Tenker på utlufting? Og lukt. Dette er et skritt å ta. Føler meg skikkelig på tynn is. 

Om du har problemer med utlufting så skal det gå an å rense lufta uten å skifte ut lufta, såkalt "polering" av lufta

Man kjører bare den samme lufta igjennom kullfiltret, da må man nok skifte kullfilter oftere men har lest at det skal fungere greit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bamse303
3 timer siden, Mano skrev:

Leste på forum at: norsk isopropanol er tilsatt denaturert, dvs tilsatt giftstoffer for å hindre konsum. Er derfor bekymra for at det blir rester av gift i oljen. 

https://www.kjell.com/no/produkter/hjem-kontor-fritid/kontorstilbehor/kjemi-spray-lim/spray-olje-isopropanol/luxorparts-ipaclean-isopropanol-1000-ml-p18356

denne er ikke denaturert;) ahh ser ikke ut som chillo.dk fører nirvana frø nei. tenkte anbefalle white russian fra serious men de har den bare i autoer der hmm...

https://www.nirvanashop.com/marijuana-seeds/775-papaya-regular.html?search_query=papaya&results=4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Mano

Hei igjen. Har vært slitsomme dager. Mamma innlagt på sykehus med høy feber som de ikke har klart å få ned. Kreften utvikler seg raskt og hun måtte begynne på morfin for smerter i dag. Jeg har dårlig tid. Må få kjøpt frø og sette i gang bygging og rigging. Nå trrrnger jeg virkelig hjelp. Hvordan betaler jeg for frø på nettbutikker når jeg ikke skal bruke eget visakort? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bamse303

morn, virkelig dårlig nytt:/ du får kjøpt visa spendon på butikken, det er ett forhåndsbetalt visa, betaler du med kontanter i tillegg så burde det være ganske sikkert, stikk på butikken i morra og kjøp, så begyner du bygginga/kjøper telt mens du venter.

<3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Selvforsynt
1 hour ago, Mano said:

Maks 500,- på kortet. Holder det? 

Det kan holde men husk kursen mot danske kroner + fraktkostnader

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Mano

Det tar ikke kort på chilli, men viabill. Er det trygt? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Mano

Skjønte ikke det med betaling helt. Men ser nå at jeg kan overføre til konto. Er sliten og må igang. Men nå skjønte det med Visa-kortet. Takk for at dere hjelper meg i denne prosessen.  ❤️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bamse303

Både du og din mor er hjertelig velkommen, det er bare synd vi ikke kan hjelpe på en mer direkte måte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Mano

Tanker om bestilling. Tenker Northern Lights, Blueberry Kursh og Gods gift og Bubba Kush, om de har. Hvor lenge kan frø ligge før jeg spirer dem? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Salmotrutta

hvis du har frøene i fryseren, så kan du oppbevare de i flere år.

Det er nesten så jeg får lyst til og låne bort ett av teltene og utstyr, når jeg leser tråder som dette. send meg en pm om hvor i landet du bor, så ser vi om det kan være en løsning (har ikke plass til og oppbevare alt utstyret, så har igrunn bestemt meg for å selge pga plassmangel til bruk eller lagring)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Mano

Er ikke det risikabelt for meg da? Må få til denne oljen! Hvordan vet jeg at du er real?  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Mano

Tenker også Black russian. Viktig med indica, høy thc, helst 70/80 % indica. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Salmotrutta

spør @SixIxIx (moderator) eller @BK(admin) :) de kjenner historien min her inne og at jeg ikke er en blåkledd indianer som venter på og ta deg

men ingen ting er sikkert ang utlån, men hvis du bor i nærheten så skal jeg tenke litt på det. får litt vondt inni meg når jeg leser om mora de. og for og si det sånn så kan dette være en winwin situasjon, du får dyrka og jeg får lagra utstyret en plass det blir brukt

men hvordan vet jeg at mora de faktisk er så syk som du påstår og dette er ett forsøk på å redde liv? hør med de 2 over også tar vi resten på pm

Endret av Salmotrutta

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Mano

Høres for godt ut til å være sant. Prøvde å sende pm til BK. Har ikke tilgang. Sikkert paranoid nå, men mamma er dårlig. Så jeg må lykkes. Må få sendt avgårde en bestilling. Noen tanker om strainsene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Salmotrutta

iogmed at de er tagga i tråden her, så tenker jeg det kommer en bekreftelse med engang en av de logger på. tipper også en av de gir deg tilgang til pm's sånn at vi kan finne en løsning på dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå