Gå til innhold

Recommended Posts

Salmotrutta

jeg har null erfaring med medisinsk weed i saker som dette, men NL er jo indica, Black russian er jo indica dominert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Selvforsynt

Det du kan gjøre for å komme i gang er å kjøpe lysarmatur på biltema

Et dobbeltarmatur til lysrør med høy wattstyrke er nok til å få igang veksten så lenge vi snakker småplanter, kjøp lysrør som gir kaldhvit belysning så blir det optimalt for vegetativ vekst, da er du i gang ;)

Det lukter nesten ikke noe så lenge de er i vegetativ fase så du får noen uker på deg fra de spirer til de begynner å blomstre og dermed avgi stram lukt, så da får du sikkert kjøpt deg skikkelig dyrkeutstyr i mellomtida :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
SixIxIx
5 timer siden, Mano skrev:

Høres for godt ut til å være sant. Prøvde å sende pm til BK. Har ikke tilgang. Sikkert paranoid nå, men mamma er dårlig. Så jeg må lykkes. Må få sendt avgårde en bestilling. Noen tanker om strainsene?

Jeg har oppgradert deg til medlem, du mangler jo bare fem poster uansett :)

Det er ikke mye vi kan gjøre for å finne ut om historien din stemmer, regner med at du og  @Salmotrutta greier å opprette et slags tillitsforhold via PM før dere eventuelt møtes.

Lykke til!

• Tommel opp 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Salmotrutta

det er knall @SixIxIx

da er det bare og sende en pm med nærmeste by, så får vi se om du bor nærme nok eller for langt unna til at jeg vil låne det bort :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Salmotrutta

dette ordner seg nok skal du se :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Selvforsynt

Ser at det finnes noen strains som har omtrent like mye CBD og THC, kunne jo virke ideelt til ditt formål

Et eksempel på en slik strain er Sour Tsunami

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Mano

Den har jeg sett, og det er min inspirasjon. Som Bamse sa: er det synd vi lever i en verden der ingen kan hjelpe meg.  Men det er og synd at vi lever i en verden der vi ikke stoler på noen, og folk dør. 

Endret av Mano

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bamse303

Hva skjedde Mano, ble det noe ordning på ting? <3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Mano

Fått en smaksprøve, men trenger jo mye. Vil du hjelpe? 

Endret av Mano

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Northernlight

Hei :)

Blir både lei pg irritert når eg leser noe som ddtte. Håper alt har blitt bedre, å at det en dag snart blir noen endringer i dette, mtp medisinsk cannabis.. 

Vet ikke om det her siden eg ikke vært helt "up to date", men er det noen som vet om hvordan det står til med dyrkeklubben om dagene? 

Har du en update Mano om situasjonen no?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå