Gå til innhold
Salmotrutta

lever fortsatt dyrkeklubben?

Recommended Posts

Salmotrutta

vi som har vært her i mange år, husker Yusuf sitt prosjekt om dyrkeklubben som hjalp de som virkelig trengte det. lever dyrkeklubben ennå eller er det helt vekk? 

Det er jo absolutt ett behov for den, og det er sikkert flere enn meg som kunne tenkt seg å hjelpe de mest trengende som ikke har mulighet til og dyrke selv, eller ta kontakt "med det kriminelle miljøet" og få meget varierende kvalitet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Onkel

Dyrkeklubben ble lagt ned ja og det ble startet et sideprosjekt, men det også ble lagt ned ikke lenge etter det startet. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Salmotrutta

det var synd :/ noen andre på forumet her som vil dra igang noe sånt igjen a?

Det er ikke snakk om vi kommer til og tjene no spess med penger på det, men dekker utgiftene og tjener minimalt, men vi får karma poeng og kan legge vårs med meget god samvittighet på kveldene med den tanken om at vi hjelper noen som virkelig trenger det og setter pris på det

jeg drar igang med å låne bort utstyr til en trengende, har noen planter i teltet kun til dette som blir dyrka organisk og aldri spraya med bo kjemisk faenskap

hvis det er noen her som gjerne vil hjelpe, men ikke vil skrive om det på åpent forum, så send meg en pm. de som står bak kulissene er ofte viktigere enn de som står på scenen.

Endret av Salmotrutta
  • Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Salmotrutta

@Casper DiNapoli nå kan du vise at du faktisk ikke er den kødden jeg trur du er. jeg VET du kjenner mange forskjellige og kan dra i noen tråder. 

dra i de trådene du kan, for og få liv i dette igjen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
RyddigType
31 minutes ago, Salmotrutta said:

det var synd :/ noen andre på forumet her som vil dra igang noe sånt igjen a?

Det er ikke snakk om vi kommer til og tjene no spess med penger på det, men dekker utgiftene og tjener minimalt, men vi får karma poeng og kan legge vårs med meget god samvittighet på kveldene med den tanken om at vi hjelper noen som virkelig trenger det og setter pris på det

jeg drar igang med å låne bort utstyr til en trengende, har noen planter i teltet kun til dette som blir dyrka organisk og aldri spraya med bo kjemisk faenskap

hvis det er noen her som gjerne vil hjelpe, men ikke vil skrive om det på åpent forum, så send meg en pm. de som står bak kulissene er ofte viktigere enn de som står på scenen.

Hei! hvordan sender jeg deg pm?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Salmotrutta

du må være fullverdig medlem før du får gjort det, trenger 30 poster eller noe sånt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
RyddigType
15 minutes ago, Salmotrutta said:

du må være fullverdig medlem før du får gjort det, trenger 30 poster eller noe sånt

Ok, ser den. Har du f.eks en kryptisk mail eller annen kontaktinfo?

Mvh Ryddig fyr Oslo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Salmotrutta

desverre ikke, du får gjøre deg litt kjent på forumet og poste litt (ikke spam), så blir du fort godkjent som medlem

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
RyddigType
Just now, Salmotrutta said:

desverre ikke, du får gjøre deg litt kjent på forumet og poste litt (ikke spam), så blir du fort godkjent som medlem

Det er mottatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Haarbarðr

Hei.

Jeg har fulgt/lest på forumet her i mange år. Men har aldri tidligere skrevet noe. Og registrerte en bruker i dag for å kunne svare denne posten. Jeg bor i Oslo-området. Er en mann på noe over 30. Jeg bor per dags datopå et sted hvor jeg ikke kan dyrke, men er på utkikk etter en hybel / leilighet hvor jeg kan dyrke litt. Når jeg finner det er jeg svært interessert i å være med på et slikt prosjekt som blir foreslått her. Siden jeg ikke er fullverdig medlem, så må man finne en trygg måte å kommunisere på inntil videre..

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Onkel

Eneste problemet med slike prosjekter er at man vet ikke om de virkelig er trengende, og ikke bare en stonerdude som vil ha gratis røykings, uten å måtte møte dem. Det er her risikoen kommer inn for de fleste. I en slik situasjon bør det være noen som er villig til å risikere å stikke hodet ut.

Endret av Onkel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
RyddigType
47 minutes ago, Haarbarðr said:

Hei.

Jeg har fulgt/lest på forumet her i mange år. Men har aldri tidligere skrevet noe. Og registrerte en bruker i dag for å kunne svare denne posten. Jeg bor i Oslo-området. Er en mann på noe over 30. Jeg bor per dags datopå et sted hvor jeg ikke kan dyrke, men er på utkikk etter en hybel / leilighet hvor jeg kan dyrke litt. Når jeg finner det er jeg svært interessert i å være med på et slikt prosjekt som blir foreslått her. Siden jeg ikke er fullverdig medlem, så må man finne en trygg måte å kommunisere på inntil videre..

Mvh

Den type prosjekt hadde vært svært interessant å tatt del i! Mvh mann 35 Oslo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Haarbarðr
3 timer siden, RyddigType skrev:

Den type prosjekt hadde vært svært interessant å tatt del i! Mvh mann 35 Oslo

Man kan jo treffes over en øl e.l. en gang, for å snakke litt nærmere..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Tyren44

Jeg har også komplett utstyr+++, å låne vekk vis noen er interresert. Siden jeg pr. dags dato ikke kan dra i gang en groing, pga en jævla nyskjerrig nabo :(

Hadde vært kult å få til en dyrkeklubb , stiller meg gjerne til disposisjon.

Pm meg eller mail på Jovial50@protonmail.com

Peace.

Håper noen kan ta i bruk utsyret.

• Like 1
  • Tommel opp 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Salmotrutta

det at det er såpass engasjement er jo knallbra, det beviser bsre at det er noe noe som er muligt og dra igang. 

må finne en pålitelig type som er villig til å stikke hodet frem og som tåler litt kritikk fra alle folka som er anti evt få med normal på laget.

• Tommel opp 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Onkel

jepp, enig der @Salmotrutta, alt det andre ordner seg sikkert, men vi trenger flere som ikke er redd for å ta en smell om det skal være noe, slik som Yusuf var. Men disse trengs det flere av, spredd utover landet og ikke bare i sør. Det er en utfordring, men håper det finnes noen der ute som tar på seg jobben. :)

Endret av Onkel
  • Tommel opp 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Salmotrutta

jeg vet i allefall om 1, som hadde vært ett perfekt tryne i denne saken og han hadde garrant vært med på det. han er også av typen som hadde sitti der med pasientene og holdt de med selskap en liten stund, lært de å rulle/mekke osv. 

og i tilegg er han såpass hard at han aldri hadde tysta på growern  uansett hva han blei trua med. men alikavel såpass myk at bestemor på 70 med kreft og faenskap hadde satt pris på han

• Like 2
  • Tommel opp 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Salmotrutta

normal kunne ikke være med på noe sånt pga: det er en organisasjon som får statsstøtte. og vi alle har for mye og tape på at de blir lagt ned pga en "klubb" som dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Haarbarðr

Kan nå kontaktes på reiret@protonmail.com

• Tommel opp 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Salmotrutta

får vel nesten lage med en protonmail jeg også, siden alle andre har det

• Tommel opp 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Casper DiNapoli
På 19.4.2018 at 9.48, Salmotrutta skrev:

@Casper DiNapoli nå kan du vise at du faktisk ikke er den kødden jeg trur du er. jeg VET du kjenner mange forskjellige og kan dra i noen tråder. 

dra i de trådene du kan, for og få liv i dette igjen

Skikkelig pedagog du :bigtounge:

Hva er det du tenker jeg skal bidra med her da? De trådene jeg evt. kan dra i for å blåse liv i noe ala Dyrkeklubben er jo NorCan-tråden min i den grad den eksisterer.

Happy 420 mothersuckers :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
medicineurself420

hei jeg leser nå dette og blir engasjert av hva en som mulig prosjekt vil bringe til framtida. jeg ser mer etter en grow club for de som er interessert i selve dyrkingen og de teknikkene man implementere for å få en maximal resultat. jeg ble interessert i cannabis etter det som skjer i statene og potensiale dette medfører. det er ikke lenge før dette fantastiske plante blir  ihvertfall avkriminalisert. og hvis cannabis blir noe man kan dyrke uten å bli straffe som vil jeg gjerne være en del av utvikling.. selv har jeg nå fire grønne damer som akkurat nå er i sin først dag blom. and happy 4/20 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Salmotrutta

@Casper DiNapoli bedre og snakke rett fra levra enn å pakke inn falskhet vettu :) det VET jeg at du er enig i.

men du kjenner endel folk rundt i landet som ikke er redd for å stikke hue frem, tåler endel kritikk og avhør, for og møte de trengende (sjekke at de trenger det og ikke bare er stonere som vil ha goood weed gratis) og som er koselige nok til at bestemor på 70 slipper de inn sånn at man kan lære de beste inntaks metode etter demmes behov (joint, pipe/bong, kaker, olje i kapsel osv) lære de litt om bivirkninger som noia, "å grønne", at man fort kan bli lat osv. 

fin måte for en aktivst og faktisk få "vist det frem" på medisinsk grunnlag 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Salmotrutta
6 minutter siden, medicineurself420 skrev:

jeg ser mer etter en grow club for de som er interessert i selve dyrkingen og de teknikkene man implementere for å få en maximal resultat. 

Det bruker man norcan til :) men endel av vårs tenker ikke kun på penger/avkastning men vil gjerne hjelpe de som faktisk ikke har mulighet til å dyrke sin egen medisin. da snakker jeg om folk som sliter skikkeligt med kreft, ms og annet faenskap, ikke folk med adhd eller migrene

dette er for oss som er villige til og donere x antall % av growen vår, til de som trenger det mest. de vi faktisk gjør en stor forskjell for og kan øke livskvaliteten til. kansje mange av de skal dø uansett, men hvis vi kan bidra til at den siste stunden i livet blir x antall hakk bedre, så er det verdt det

Endret av Salmotrutta

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
medicineurself420

kanskje du misforstått meg kompis .. jeg selger ikke det jeg dyrker siden jeg som mange andre her har en liv med jobb barn og en hell masse greier og kan virkelig si at jeg har aldri vært en del av noe miljø, jeg sier ikke noe om min dyrking til og med til mine beste kompiser. det jeg er ute etter er å bli skjent med folk av samme interesser for å dyrke som jeg selv har og når det var snakka om en club ble jeg glad :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå