Jump to content
Sign in to follow this  
Bamse

Costa del sol - Cannabis Friendly?

Recommended Posts

Bamse

Hei! 

Vi er mange som er enige om at det spanske klima kan være deilig og noen av dere er tillogmed helt overbevist! 

Jeg vet at flere her har vert i spania og noen faktisk har valgt å bo der hele eller deler av året. 

Men hvordan er cannabis-livet i Spania egentlig. Er det vanlig å bruke cannabis, mange reiser jo for å slappe av, på en eller annen måte. Finnes det et "smokers-paradise" på solkysten? 

En plass man nyter solen sammen over en joint, eller annet konsum, snakker ut fritt, nye vennskap? 

Det kan finnes, hvem vet? Vi kan skape ett.

Håper å høre fra dere, velkommen!

Edited by Bamse
Grammatikk

Onkel

Spania er ankerpunktet for cannabis fra det Afrikanske-kontinentet... det er virkelig cannaparadis når det kommer til tørrsikt på europeisk grunn ;) Så det er ganske vanlig, spesielt blandt de unge, unntatt Carl og Co, som nyter vinen :)... same shit, different high... :)

Bamse

Hei onkel, hyggelig at du svarer så kjapt! Ja, det er det. Ikke lange biten fra Gibraltar over. Jeg forstår det er utbredt - det er det jo i verden, hehe. 

Det jeg konkret spør om, er spesifike områder som stikker seg ut som cannabis vennelig, eller et samlepungt.   

pollen

Tonnevis av hasj her ja ,,,,  lol  pluss andre greier . De tok 9 tonn cocaine her om dagen . Stoerste beslaget i Europa

J.bacon

Lurer på akkurat det samme. og det jeg har skjønt så er det vel flere steder, men at barcelona har det ganske liberalt. der veit jeg at det er clubs man kan melde seg i og få kjøpt hva du vil. har et par kompiser som har gjort dette. men det jeg lurer på er om de klubbene er utbredt over hele landet eller om man må på gata i de mindre byene. ikke så fan av storby så hadde gjerne holdt meg til små steder

pollen

Ingen klubber paa smaa steder . Fungeriola har et par , pluss Malaga , men kun ved telefon avtale ( Malaga ) Pass deg for Barcelona , ikke det samme som det pleide aa vere . 

J.bacon

å, hva tenker du på da? med barcelona altså. er det blitt tiltak mot canna turismen?

pollen

Ja , det har vert en del tilstander hvor turister har blitt stoppa utenfor clubbene med weed i lomma paa public streets , be aware , weed er ikke legal her , trust me

pollen

Folk maa forstaa at weed er ikke tolerert i Spania , jeg ser paa Spansk tv hver dag , det er raids after raids hver dag . Kunsten med aa gro her er aa holde kjeft , low profile , da gaar det som regel bra . Haaper du leser dette Error . Siden de begynte aa installere smart meters har de tatt hundrevis av groere her , 20 til 100 planter groere driter i buksene sine , inkludert meg ,,,,,,