Gå til innhold
Bamse303

Grønnsaks-sesongen 2018!!

Recommended Posts

Bamse303

Da har jeg endelig fått dratt fingern ut og planta årets frø, blir bare tomater og diverse paprika chilli i år, funderte på brekkbønner igjen men så tenkte jeg på hvor lei jeg var brekkbønner akkuratt nå, har plantet vf roma, chocholate cherry tomater, cayenne long slim, banana pepper og vanlige røde paprika, er godt fornøyd og ser fram til og ha moderplanter av både chillli og paprika igjen, hurra, noen andre som har dratt fingern ut i år også?;)

• Tommel opp 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
SixIxIx

Kult! Sleng gjerne opp noen bilder når de har fått vokst litt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bamse303

det kommer garantert, jeg følte bare att det var lite interessant å se på en tom "spiringsboks" ehe

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Mr.Rosin

Ey, hvordan går dette prosjektet da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bamse303

hoiii i år ble det 2x chocolate cherry tomater, 2x roma vf, masse bananapepper,cayenne og rød paprika samt koriander,hadde flere typer men vinden drepte de under en storm;)

fikk masse trips både inne og ute,men de er DØDE nå:D tenker jeg får ta noe bilder når sola slår  tiil igjen, skulle egentlig ha "stadie til stadie" dokumentasjon men følte det blei kjedlig, samt jeg har ikke orka være her med mannemens og diverse i det siste!

• Tommel opp 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Mr.Rosin

Nice, ja, trips er det flere som jeg kjenner som har slitt med år(både inne og ute), sikkert den tørre sommeren som gjør det. Jeg var tidlig ute med neem, så jeg fikk berget mitt heldigvis :)

Må få opp bilder snart da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bamse303

Ting begynte å blomstre utrolig tregt i år gitt, får ta bilder snarlig, ser ut som jeg får en del paprika i år , gikk til innkjøp av noen litt tykkere gjennomsiktige plastposer som nå skal betjene rollen som midlertidig drivhus ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå