Gå til innhold
Selvforsynt

1.mai

Recommended Posts

Selvforsynt

Minner om at vi endelig har kommet til mai, for de som ikke har satt frøene i jorda så er det bare å komme i gang nå slik at plantene rekker å bli klare til innhøsting før frosten kommer ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Cannawizrd

På 1.5.2018 at 23.14, Selvforsynt skrev:

Minner om at vi endelig har kommet til mai, for de som ikke har satt frøene i jorda så er det bare å komme i gang nå slik at plantene rekker å bli klare til innhøsting før frosten kommer ;)

Den første puljen med frø er i jorda allerede..Hva gror du i år??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Selvforsynt
4 minutes ago, Cannawizrd said:

Den første puljen med frø er i jorda allerede..Hva gror du i år??

Har igjen noen Lowrydere, et par Hofman og ei pakke med automix fra Zenseeds(7 forskjellige autofrø)

Ellers skal jeg teste ut de frøene jeg lagde i vinter som er krysninger mellom Hofman(fra Zenseeds) og de fire plantene som overlevde fra den første automix-pakka(3 døde), blir min første utegrow så jeg er spent på om jeg får til noe utendørs eller om det blir totalt fiasko :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
OGrow

Hadde dårlig spiring på danske utendørsfrø i fjor så jeg la de siste 15 i vann. Der dukka det til slutt opp 12 palnter gitt.

Altfor mange for meg. Synd å kaste planter.. Kanskje jeg kan finne en øde veikant, parkere og bare dumpe noen sekker jord og planter.

Blir kun Leb27 og Wild White i år siden jeg klarte å rote bort de siste WW-frøene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Skin_Up

Noen som har planta ut? Har satt ut autoer fra Nordenseeds de siste 2 dagene. Fylt huller med kjøpejord-blodmel-beinmel-langtidsgjødsel. Ca. 15-20 liter pr plante.

Funnet så mange gode "in plain sight" spotter i det siste at jeg slang resten av frøene til spiring i dag. Regner med det skal la seg gjøre, på håret :)

Btw så tester jeg et par Nordic Jack fra Nordenseeds ute og. Kan hende det er pointless, men trenger ikke mer en en enkel frøken igjen som mor :)

Morro å høre om dere andres prosjekter, eller er forumet på vei mot slutten helt nå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Sash

Fikk ut 3stk idag :) Vet ikke hvilken strains det er, fikk frøene av en kompis som hadde fådt de av en kompis osv. 5av 7 frø har så langt vokst bra. :-0 Dette er mitt første forsøk på dyrking, så har ikke de helt store forhåpningene:nerd:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå