Jump to content
Sign in to follow this  
Dybbizyo

Kjapt spørsmål ang urinprøver

Recommended Posts

Dybbizyo

Hei

Har ett Spørsmål, eg har gått på urinprøver i 8 mnd og alle prøver har vært negativ.

klarte å gå på en smell på mandag den 30 april, var på fylla og i følge en kompis tok eg 1 wes i en bonge før eg kubbet..  skal pisse nå Fredag 4 mai, 
Er løpet kjørt eller er det noe mer eg kan gjøre enn å drikke tonnevis med vann å håpe på det beste ? noen erfaringer med dette?

Edited by Dybbizyo

Bamse

Har de vert clean de 8 mnd å tatt ett trekk er jeg ikke bekymra.

Det er ikke gitt at cannabis gir utslag hos en "engangsbruker", det er heller ikke gitt en spesifikk tid de kan gi utslag. 

En-måneds-regelen som mange nevner gjelder i tilfeller regelmessig bruk. 

Bruk over lengre tid kan også virke slik at det kan spores i mer en en måned. 

Ett trekk med noen dager mellom MÅ ikke slå ut. 

Ta deg noen gode treningsøkter med badstu, drikk tranebær eller noe annen form for urindrivende. 

Dybbizyo
Akkurat nå, Bamse skrev:

Har de vert clean de 8 mnd å tatt ett trekk er jeg ikke bekymra.

Det er ikke gitt at cannabis gir utslag hos en "engangsbruker", det er heller ikke gitt en spesifikk tid de kan gi utslag. 

En-måneds-regelen som mange nevner gjelder i tilfeller regelmessig bruk. 

Bruk over lengre tid kan også virke slik at det kan spores i mer en en måned. 

Ett trekk med noen dager mellom MÅ ikke slå ut. 

Ta deg noen gode treningsøkter med badstu, drikk tranebær eller noe annen form for urindrivende. 

Takk for svar :)  ja har røyka en  del før i livet så då tok det 3 mnd før eg pisset rent, så ble bare veldig bekymra for å måtte pisse helt på nytt.

Satser på det beste og er ganske fysisk aktiv med tømrer jobb å gårdsarbeid og løping så får eg drikke mye vann noen timer før eg går til legen!

Bamse
3 minutter siden, Dybbizyo skrev:

Takk for svar :)  ja har røyka en  del før i livet så då tok det 3 mnd før eg pisset rent, så ble bare veldig bekymra for å måtte pisse helt på nytt.

Satser på det beste og er ganske fysisk aktiv med tømrer jobb å gårdsarbeid og løping så får eg drikke mye vann noen timer før eg går til legen!

Ja der har vi et fantastisk eksempel på at det kan henge i leeenge dersom det er regelmessig. 

Forøvrig veldig spennede tema. Henger de bedre hos overvektige enn undervektige f.eks. m.t.p det lagres i fett.

Lykke til ! Synd å høre at noen som er åpenbart en oppegående sjel skal utsettes for ydmykelsen det er med slike prøver. 

Husk å nekt dersom prøven er positiv også ber du dem bevise at den ikke er "falsk-positiv". Egentlig er de standardiserte pisseprøvene for dårlig, juridisk sett er beviset for dårlig altså. Den ekte prøven er forferdelig dyr ;)

jiffemann

Kanskje vurdere å ta en sykedag, og utsette til over helga, om de går med på det ?

Bamse
1 minutt siden, jiffemann skrev:

Kanskje vurdere å ta en sykedag, og utsette til over helga, om de går med på det ?

Du har seilt havet før skjønner jeg :joint:

Dybbizyo
4 minutter siden, Bamse skrev:

Ja der har vi et fantastisk eksempel på at det kan henge i leeenge dersom det er regelmessig. 

Forøvrig veldig spennede tema. Henger de bedre hos overvektige enn undervektige f.eks. m.t.p det lagres i fett.

Lykke til ! Synd å høre at noen som er åpenbart en oppegående sjel skal utsettes for ydmykelsen det er med slike prøver. 

Husk å nekt dersom prøven er positiv også ber du dem bevise at den ikke er "falsk-positiv". Egentlig er de standardiserte pisseprøvene for dårlig, juridisk sett er beviset for dårlig altså. Den ekte prøven er forferdelig dyr ;)

hehe ja, ligger jo i fettvevet i urinrøret så varier grådig fra person til person osv, 

ja urettferdig rett og slett, adrig kjørt ruset eller noe. men hadde nevnt for politiet eg hadde prøvd så da kunne de kreve prøver 1 år for å gennoppta lappen etter andre årsaker.

Blir nok nekting og sånn viss det skjer, men vet du ka som er normalt når de sender inn prøvene? fikk høre av sykepleieren der at de sender det inn til sykehuset og tømmer prøven i en maskin

Dybbizyo
7 minutter siden, jiffemann skrev:

det blir nok litt vanskelig hehe..

jiffemann
11 minutter siden, Bamse skrev:

Du har seilt havet før skjønner jeg :joint:

Har heldigvis slippet å ha noe med de å gjøre ja, så bank i bordet =)

Bamse
2 timer siden, Dybbizyo skrev:

men vet du ka som er normalt når de sender inn prøvene?

Konkret hvordan prosessen er vet jeg ikke. Men jeg er helt overbevist om at testen er av den billige og kanskje tilogmed upålitelige sorten. Slik at å hevde falsk-positiv er helt innenfor 

Dybbizyo
8 timer siden, Bamse skrev:

Konkret hvordan prosessen er vet jeg ikke. Men jeg er helt overbevist om at testen er av den billige og kanskje tilogmed upålitelige sorten. Slik at å hevde falsk-positiv er helt innenfor 

ok, men ønsk meg lykke til 2 timer til prøven, 3 liter vann unnagjort :) 

Bamse

Ja, ikke drikk på deg vannforgiftning. Å få vannet ut er en like stor del av "rensingen" lykke til! Fortell hvordan det går!

Sash

Kreatin nivået i late-vannet, eller hva det nå var kan og måles, slik at særskilt utvannede prøver kan virke litt mistenkelige :-0