Gå til innhold
Casper DiNapoli

Er du for eller mot legalisering av cannabis?

Er du for eller mot legalisering av cannabis?  

13 stemmer

1. 1. Er du for eller mot legalisering av cannabis?

• Jeg er for legalisering av cannabis
      7
    • Jeg er mot legalisering av cannabis
      6
    • Vet ikke
      0

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Poll closes on 07. juli 2018 at 21:23

Recommended Posts

Casper DiNapoli

En meningsmåling om holdninger til legalisering av cannabis.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
J.bacon

hva mener du er best av legalisering og avkriminalisering?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Casper DiNapoli

Når det gjelder f.eks. brus og saft så foretrekker jeg å kjøpe lovlig kvalitetskontrollert vare på forseglede beholdere, fremfor noe uviss væske på en skitten flaske solgt til arbitrær pris av en tvilsom fyr. Samme holdning har jeg også til cannabis, så jeg foretrekker legalisering fremfor avkriminalisering. Men jeg ser av meningsmålingen at flertallet som har stemt så langt er uenig med meg i dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Kjell T. Ring

Kvalitetskontrollerer du one night-stands også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Kjell T. Ring

Her tror jeg du lyver så det renner av deg, for å fremme din agenda... jeg tviler på at du står ved akreselva for å få hasjen din, av en random shady dude!. Så jeg håper dine venner leser dette.

For det bringer meg til spørsmålet... Så du synes du at kompissene dine som selger deg hasj er "tvilsomme"? For du offrer de nå på altret nå, for din agenda. For å si det rett ut, så skjønner jeg ikke hvofor noen selger deg noe som helst, du vil jo kun ødelegge for disse menneskene.

Svar på begge(alt etter edits :D ) er du så snill *kiss*

Edit: Og hvorfor kom du tilbake? du trivdes da så godt i Danmark og hvor fritt det var der, eller e du på en misjon om å trakasere alle land du er i?, hva med å flytte til amsterdam, uruguay, usa eller canada?(alt dette virker enklere for alle sammen), eller er trygden din viktigere?(skulle ikke tro at slike som står på som deg selv, trenger å gå på trygd) Er du plutselig ikke den selverklærte "persona non grata" mere?

Endret av Kjell T. Ring

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Kjell T. Ring
1 time siden, Casper DiNapoli skrev:

Når det gjelder f.eks. brus og saft så foretrekker jeg å kjøpe lovlig kvalitetskontrollert vare på forseglede beholdere, fremfor noe uviss væske på en skitten flaske solgt til arbitrær pris av en tvilsom fyr. Samme holdning har jeg også til cannabis, så jeg foretrekker legalisering fremfor avkriminalisering. Men jeg ser av meningsmålingen at flertallet som har stemt så langt er uenig med meg i dette.

Med den holdningen er det "bedre å suge en ren kølle, enn å slikke ei skitten kløft" (PS! det finnes en grense dude, du har lov til å si nei).. sorry språket, men det er vel 18år her inne? Og det er en såkalt "spissformulering", vi snakker trossalt med en hobbypolitiker her.

-Kjellvis...

"Jeg er smartere enn hva du tror, selv om du ikke leser det, og ikke formulert, i veltalende ord!"

Endret av Kjell T. Ring

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Casper DiNapoli

Selv om jeg skulle kjøpe av en av Norges beste gartnere som måtte produsere noe som produktmessig er på nivå med hva som produseres under legalitetens kvalitetskontroll, så sitter han fortsatt og klør seg på balla innimellom mens han sitter og friserer budsa.

Hevder du at illegal cannabis er bedre enn hva legal cannabis har mulighet til å være?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå