Gå til innhold
Salmotrutta

BK nå må du ta ett valg

Recommended Posts

JohnDeFoe

Var absolutt ikke meningen å "kaste bensin på bålet", var bare sånn generelt i fht. Å legge ut forumet på Facebook. Da synes jeg dyrking og dyrkere skal gå forran. Men som sagt, jeg kom skliende inn i en alvorlig diskusjon. Det beklager jeg! Håper dette ordner seg, og at alle blir enige.. Namaste

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Casper DiNapoli

Apropos kranglefanter. Kan administratorene gjøre noe med drittpakken @Salmotrutta posta om meg på FreakForum, altså få han til å slette den? Det er jo åpenbart at dette var et ledd i planen hans om å jage meg ut fra NorCan.

salmotrutta-freak.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
BK

Dette er jo helt absurd.

@Salmotrutta: Jeg vet du er skuffa over DiNapolis hjemkomst, men kan du være så snill å oppføre deg som folk? Jeg kan ikke gi deg en advarsel for det du poster på freak, men det er mer enn nok å ta av etter din tirade mot DiNapoli på NorCan. Du får en saftig advarsel, og så oppfordrer jeg deg til å avslutte denne krigen.

• Like 2
  • Tommel opp 1
  • Confused 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Onkel

Ja, det var ufint av Salmo dette, men også en naturlig reaksjon til enkelte (Casper skrev om oss i lang tid også på bloggen sin, disse bla ALDRI fjernet). Noen reagerer mere voldsomt enn andre.. Svinger pendelen voldomst den ene veien, så kommer den i voldsom fart tilbake... Hadde jeg møtt Dalai Lama, skulle han fått litt av Onkel-matraet "shit in... shit out...", det er virkelig noe å tygge på og Dalai hadde nok kommet kryssøyd ut av den samtalen.

Spørsmålet er; "hva sitter man igjen med?"... Skitt eller pannekaker?. Ser jo ikke ut til at Casper hadde noe mere å siginfikant å tilføye enn bråk, ikke sant? (nå er han forsvunnet (ikke et ord på lang stund), oppnådde han akkurat det han alltid er ute etter, selv ved forsvar av staben (hele saken er videre latterlig og blir mere en parodi på seg selv). Men forventer intet annet enn at han blir kontaktet nå (av folk i staben), for å sette opp dette forsvaret, for det er et helvete å bli konfrontert på en slik måte, ikke sant?. Da blir vel det enkleste bare å la det skli ut enda mere... Jeezes! (wait for it! "insert Casper-rant here") Men jeg blir ikke å svare, for det blir for dumt å mette selvfølelsen til narcissister), så nå som tiden er moden, takk for meg og takk til Casper som fikk det som han ville... En erkjennelse av staben (en følelse av vinning) og ingen segnifikant tilføyelse til forumet på noen som helst måte. Hva med å våkne å innse det hele?

Jeg vil omtrent si at Kjell hadde mere å komme med, utrolig nok. Bøyer meg i støvet Casper, du vant! Håper du styrer skuta i riktig rettning framover, med kunnskapen og fordypelsen din av dyrking!

Good riddance!

Endret av Onkel
  • Tommel opp 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Onkel

En ting til @BK , du kan si hva du vil om meg og min framtreden. Men send meg kontonummer på PM, så skal jeg donere, det har jeg lovt. For enkelte av oss holder ord! Men samtidig, har jeg dratt god nytte av forumet de første årene da jeg var her, selv om jeg har deltatt aktivt i mye selv også i form av kunnskap. Men se på det som min måte å takke for gildet og jobben du har gjort, for det har du fortjent.

Endret av Onkel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Casper DiNapoli
10 timer siden, Onkel skrev:

Ja, det var ufint av Salmo dette, men også en naturlig reaksjon til enkelte (Casper skrev om oss i lang tid også på bloggen sin, disse bla ALDRI fjernet). Noen reagerer mere voldsomt enn andre.. Svinger pendelen voldomst den ene veien, så kommer den i voldsom fart tilbake... Hadde jeg møtt Dalai Lama, skulle han fått litt av Onkel-matraet "shit in... shit out...", det er virkelig noe å tygge på og Dalai hadde nok kommet kryssøyd ut av den samtalen.

Spørsmålet er; "hva sitter man igjen med?"... Skitt eller pannekaker?. Ser jo ikke ut til at Casper hadde noe mere å siginfikant å tilføye enn bråk, ikke sant? (nå er han forsvunnet (ikke et ord på lang stund), oppnådde han akkurat det han alltid er ute etter, selv ved forsvar av staben (hele saken er videre latterlig og blir mere en parodi på seg selv). Men forventer intet annet enn at han blir kontaktet nå (av folk i staben), for å sette opp dette forsvaret, for det er et helvete å bli konfrontert på en slik måte, ikke sant?. Da blir vel det enkleste bare å la det skli ut enda mere... Jeezes! (wait for it! "insert Casper-rant here") Men jeg blir ikke å svare, for det blir for dumt å mette selvfølelsen til narcissister), så nå som tiden er moden, takk for meg og takk til Casper som fikk det som han ville... En erkjennelse av staben (en følelse av vinning) og ingen segnifikant tilføyelse til forumet på noen som helst måte. Hva med å våkne å innse det hele?

Jeg vil omtrent si at Kjell hadde mere å komme med, utrolig nok. Bøyer meg i støvet Casper, du vant! Håper du styrer skuta i riktig rettning framover, med kunnskapen og fordypelsen din av dyrking!

Good riddance!

Skjønte ikke helt kommentaren din, Onkel.
Jeg visste heller ikke at jeg har aktivitetsplikt her? Jeg har hatt fokus på Bjørn Dahl den siste tiden, sjekk bloggen min eller Facebook-profilen min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Onkel

Tro meg, jeg skjønner ikke så mye selv, var dritings :D

• Haha 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå