Gå til innhold
Kjell T. Ring

Privat samtale

Recommended Posts

Kjell T. Ring

Ikke skjønner?, Fordi du vil ikke skjønne, du du legger ikke noen godvilje til (du har en religiøs ovebevisning om at det må skje på et åpent salg). "Why fix it if it's not broken?" all it needs is abit oil(avkriminalisering). Du sier jo selv at det ikke forandrer noe. Så igjen, slutt å oppføre deg som en testikkel!

Edit: Det skulle stå bi-testikkel, harmløs men jævlig vond og irriterende når du glir ned, litt som hemoroider.

Endret av Kjell T. Ring

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
jiffemann

FFS ta hintet, gi dokker begge 2.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Kjell T. Ring

Det er en privat samtale.... Står i toppen :D Dere to? Er det bare meg jiffe?, neida skal ikke krangle med fine folk, så jeg legger opp jeg og :)

Btw, Casper, vil du at homoseksueller skal selges til åpnet salg? uten eller med hår? Litt bartevoks eller uten? Så menneskehandler er ok nå? For homoer og hasjis er det samme :)

Endret av Kjell T. Ring

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bamse

Det er ikke ene og alene Casper som har skyld. Den dårlige stemningen skapes rundt Casper. 

Synd å se at man biter sin egen hale.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Kjell T. Ring

Er jo det jeg sier, bare vi andre. Casper er jo en godsend.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Kjell T. Ring

Jeg er gdt fornøyd med at de fleste henger på et annet forum nå, med dyrking som emne. :)

Edit: jeg er her bare får å sjekke ut hvem av regnbuebarna som ikke sitter i en safe zone nå, for det er mye å bli krenket av i dag :)

Endret av Kjell T. Ring

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Sash

Hvorfor all denne hakkingen på Casper som person her? Minner meg om politikken anno 2018 der "alle" hakker på hverandre og sak nesten forsvinner mellom all skittkasting

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Salmotrutta

man får som man sår :) les litt om historien hans i andre tråder på forumet

det er IKKE uten grunn at han har fått såpass mange imot seg 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå