Gå til innhold
Casper DiNapoli

Triks ang. curing

Recommended Posts

Casper DiNapoli

Heisann, hva er det som er tipsene og trikene nå om dagen for å få til en god curing-prosess? Er det å slenge et hygdrometer på glasset som fortsatt ansees som best practice?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Kjell T. Ring

Ja det er det, da har du best kontroll(noe du liker), men glemte du å svare som Selvforsynt nå?

Endret av Kjell T. Ring

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Casper DiNapoli

Ooops :P

Men vil ikke faktorer som bud-størrelse, hvor mye luftrom det er i toppen av glasset og temperatur der glasset oppholdes gi såpass variable verdier at man ikke helt kan stole på dette trikset? Eller er trikset good as gold?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Kjell T. Ring

Du skal aldri fylle glasset helt opp, ca halvveis... Så det kommer like my an på glasset og tomrom. Da kan du stole på det. Men for å "naile" det, så er det greit med hygrometer, da slipper man tvil og spesielt om man har 10kg på curing, som du har hjemme nå. :D , neida. men aldri fyll glasset opp.

Endret av Kjell T. Ring

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Casper DiNapoli

Takk for svar.

Hvorfor tror du at jeg er @Selvforsynt da, bare fordi jeg poster et spørsmål i gartner-delen av forumet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Kjell T. Ring

Du kan ikke lure meg, bare fordi jeg er lur :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Casper DiNapoli

@BK kan sikkert avkrefte at Selvforsynt og jeg er samme person.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Kjell T. Ring

Buhuuu! @mamma, nei jeg mener @BK bekrefter ikke en skit, han er så avvikende og konfliktsky(og partisk) som en person kan bli (altså jeg skjønner at testikkelen prøver å tilfredstille alle, men jeg er ikke alle, vis at du faktisk er en leder). Hadde han faktisk hatt ryggrad(dvs. han har det, men han er og forblir en GummiBjørn), så hadde han satt deg på plass den tiden han liksom var overrasket over at du kom tilbake(men det viser seg at du hadde snakket om støtte til forumet, så derfor er han partisk, han vil ha deg her, du er $$$). Så BK er en sellout og en bløff, en svak karakter imo. Håper Bk svarer på dette, for jeg vil ha svar, dette er bare det ene spørsmålet, det går dypere enn dette! Jeg inviterer deg til debatt om så på Youtube live på podcasten min, sammen med Casper!

Endret av Kjell T. Ring

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Kjell T. Ring

Så BK, på tide du kommer inn, for nå er det nok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Casper DiNapoli
20 minutter siden, Kjell T. Ring skrev:

BK bekrefter ikke en skit, han er så avvikende og konfliktsky(og partisk) som en person kan bli (altså jeg skjønner at testikkelen, prøver å tilfredstille alle, men jeg er ikke alle, vis at du faktisk er en leder). Hadde han faktisk hatt ryggrad(dvs. han har det, men han er og bli en GummiBjørn), så hadde han satt deg på plass den tiden han liksom var overrasket over at du kom tilbake(men det viser seg at du hadde snakket om støtte til forumet, så derfor er han partisk, han vil ha deg her, du er $$$). Så BK er en sellout og en bløff, en svak karakter imo. Håper Bk svarer på dette, for jeg vil ha svar, dette er bare det ene spørsmålet, det går dypere enn dette! Jeg inviterer deg til debatt om så på Youtube live på podcasten min, sammen med Casper!

Det med penger har dere vridd til det absurde. Jeg nevnte i en kommentar at jeg har god kontakt med personen som skrev søknaden og klagen som ga en cannabis-organisasjon statsstøtte. Det har på ingen måte vært noen kontakt mellom BK og meg der vi har byttet lojalitet mot lovnader om penger.

Jeg føler vel strengt tatt at lojalitet er det du, Kjell, og en håndfull andre her som nyter litt vel godt av, da forumsreglene av en eller annen grunn ikke gjelder for dere, og da dere slipper unna med å skremme bort nykommere over en lav sko. IMO.

Men morsom idé med live-debatt, det skal du ha for.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
pollen

Blir bare verre og verre her inne , naar skal noen i admin.  vaakne opp ?????????    Bli kvitt av napoli , han er verre enn kreft ,,,,,,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Kjell T. Ring

Ta det med ro Pollen :) Alt blir bra til slutt :)

Kjellvis ordner alltid opp :D

Endret av Kjell T. Ring

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Kjell T. Ring

Jeg er absolutt ikke over loven, og det er en fremstilling du ser for deg. Hvor har du det i fra? Administrasjonen kan til en hver tid kaste meg ut, likeså deg... bare for å poengtere det! , men jeg synes ikke det, mulig jeg liker yttringsfrihet litt bedre enn deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Kjell T. Ring

Jeg har ikke forvridd noe som helst, det er i såfall du som tilbakeholder informasjon. Jeg simpelhet, påpeker det du har sagt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Kjell T. Ring

Lojalitet står alltid høyt til meg og vil ALDRI forandre seg, det er noe alle vi i samfunnet har litt å lære av. Står vi sammen, står vi sterkere... Det trodde jeg du visste bedre enn alle andre, men det bare viser at du er påå hobbyplan innefor politikken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bamse

Dette var en interessant post, endelig noe kunnskap. 

Helt til Kjell t ring bestemte seg for å provosere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Kjell T. Ring

Ja, helt enig, det som er synd er at Kjell ikke gav noen kunnskap.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå