Jump to content
Sign in to follow this  
Tyggis

First grow! Innkjøps-tips?

Recommended Posts

Tyggis

Heisann.

Jeg er på nippet til å bestille alt jeg trenger for min første dyrking.

Jeg har over flere år kun bestilt av min faste "dealer" men i det siste vurdert å starte min egen dyrking både pga interessen for dette fantastiske produktet og såklart økonomien.

Jeg eier en leilighet i en tomannsbolig som har et lite "vaskerom" innerst som passer ypperlig til dyrking, (alt som mangler er to hull til utlufting/inntak) noe som ikke er problem da det allerede står et "utblås" for sentral-suger på veggen.

Problemet, eller det jeg velger å kalle et "problem" er at jeg ikke greier å komme i havn på hva som kan være best av utstyr for mine "beliggenheter" med tanke på lys,luft og såklart at dette skal være et relativt "stealth" grow :)

Jeg har det meste tilrettelagt med tanke på seeds (autoflower) etc. men mangler det siste rest så jeg kan komme meg igang å håper noen kanskje hadde noen kommentarer på tråden både med tanke på erfaringer med dyrking i leiligheter i tomannsboliger etc.

Jeg har søkt endel rundt men er så usikker på hva jeg burde velge av lys, vifter etc. og håpte på kanskje noen med litt erfaring kunne hjulpet meg igang med det siste "starterKit"ét jeg skulle trenge.

Planen er å bestille alt fra Hydroponi.no og skal huse 2-3 planter. 

Teltet som jeg har funnet passende for mitt bruk er dette "https://www.hydroponi.no/products/secret-jardin-dark-room-dr90"

Også usikker på om jeg skal velge LED eller HPS etc.

Håpte kanskje dette kunne vekke litt interesse og kanskje få folk til å komme med tips, eller for all del en "shopping" liste fra ovennevnte leverandør om hva som er lurt å ha med til min "First grow"

-Tyggis