Gå til innhold
KranPer

Mener legalisering av narkotika kan strupe økonomien til Young Bloods

Recommended Posts

Onkel

@Mr.Rosin Det var på ingen måte meningen å ødelegge, men ment godt. Så håper du ikke stikker for godt, for oppegående folk med kunnskap trenger NC sårt. Men vil anbefale deg i framtiden om du skal diskutere legalisering, så bare overse Casper, for vi alle har prøvd, men han er desverre for indoktrinert og uvitende på feltet til å forstå hva du snakker om. For som du ser, så er han mere bare en vanlig stoner og derfor kunne aldri nyte noen unike typer hasj, for her skal vi bli "stein" eller "høy", samme hva.

En ting som burde vært med i modellen til Casper siden vi er i en "sosialistisk stat" er at folk på sosspenger, burde absolutt fått restriksjoner på antall gram de kan få kjøpt, slik at vi får de ut i arbeid istedet enn å sitte hjemme å røyke. For skal vi ha en sosialistisk samfunnsmodell hvor folk skal kan forlange penger for å sitte på rævva, så bør staten kunne forlange at det ikke er pga rus og at de må jobbe for det.

Endret av Onkel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Mr.Rosin

Null stress og jeg var igrunn ikke forbanna på deg, det er bare når hasjhuer tror det er konspirasjoner rundt hvert gatehjørne som irriterer meg. For jeg synes det bare er så unødvendig for debatten å bli beskyldt av motdebattanter, men igjen så viser det vel at de ikke har mere å komme med. Noen bør absolutt legge i fra seg pipa en stund og jobbe med seg selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
pollen

Takk Onkel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Casper DiNapoli

Hei @pollen. Du er kanskje den minst intelligente personen på dette forumet. Jeg har aldri tystet på noen, ei heller har jeg truet med å tyste på noen. Du, derimot, har sammen med @Kjell T. Ring voldstruet meg, men det skjedde i 2010 så Kjell og jeg har lagt det bak oss.

Du bør også legge det bak deg, eventuelt kan du klappe igjen kjeften din.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Onkel

Beklager alle sammen, men;

Hvis du Casper, skal tolke Kjell sitt utspill "å danse" som en trussel, da kan det at du sa en gang i tid "at du visste hvem El var", sees på samme måte. Det blir litt feil om du holder andre for en annen standard enn deg selv. Dette er ikke for å diskutere, men verdt å påpeke imo. Samt at du kom med ditt utspill først og som Kjell sa senere, at det var en reaksjon på akkurat det.

Endret av Onkel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Casper DiNapoli

@pollen sin kommentar var vel strengt tatt en drapstrussel i.o.m. at han snakket om å danse på graven min. Min kommentar i kommentarfeltet på min egen blogg er verken tysting eller en trussel om tysting, men NorCan har likevel lagt til grunn at det var en trussel, og jeg har sonet 8 år med forumsfravær for det.

Poenget er at jeg har lagt det bak meg, men ripper selvfølgelig opp i det når jeg blir kalt tyster og lignende. Hvorfor kan ikke dere også bare legge det bak dere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
pollen

?????? Danse paa graven din ,,, 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
pollen
På 26.7.2018 at 15.33, Casper DiNapoli skrev:

Hei @pollen. Du er kanskje den minst intelligente personen på dette forumet. Jeg har aldri tystet på noen, ei heller har jeg truet med å tyste på noen. Du, derimot, har sammen med @Kjell T. Ring voldstruet meg, men det skjedde i 2010 så Kjell og jeg har lagt det bak oss.

Du bør også legge det bak deg, eventuelt kan du klappe igjen kjeften din.

Er vel heller du som burde klappe igjen kjeften din

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå