Gå til innhold

Recommended Posts

Mongodb

(PS - Jeg har publisert dette spørsmålet på flere forum kanaler som Norcan har, jeg viste bare ikke hvor jeg skulle publisere dette spørsålet for å nå de Erfarne Dyrkerne. Så beklager veldig hvis dette var til bry for noen, jeg har akkurat registrert meg på Norcan.)

Jeg så litt på youtube igår å kom over en video av en hyggelig kar fra California, han viste fram hva han hadde kjøpt på en dispensary der nede... Jeg må si jeg ble VELDIG misunnelig.
Jeg er ikke interessert i å snakke med noen dealere her i Norge og om jeg isåfall gjorde det, så tviler jeg sterkt på at de tilbyr noe så godt.

Er vell kun dyrkere man kan prate med da, men tviler på det er så mange av de her til lands xD 

Så da begynte selfølgelig jeg å tenke på dyrking, jeg er helt ny på dette området, jeg veit hva Hydro er og hva jord er, men utover dette er jeg like smart som en STEIN xD

Her er en liste av spørsmål jeg trenger svar på, jeg hadde satt veldig stor pris på om en erfaren, VELDIG erfaren dyrker kan hjelpe med å svare en stakkar mann på 26 år som trenger hjelp :-) ( JEG ER ÆRLIG TALT VILLIG TIL Å BETALE FOLK FOR Å GI MEG PROFESJONELL INFO, DET ER DET MINSTE JEG KAN GJØRE.), Når man sliter med migrene så mye som jeg gjør, så går man langt får å plante sin egen medisin.

1 - Hvilken Strain er lettest å jobbe med for en nybegynner? 
2 - Burde jeg gå Hydro eller Jord?
3 - Hvordan fikk du tak på Frø når du først startet? 
4 - Jeg skal dyrke inne, hvilke utstyr trenger jeg? 
5 - Hva er kostnaden for ett enkelt, men stabilt system? - har budsjett på 10,000,- +/-.
6 -  Bare å skyte ut med ord, jeg trenger all hjelpen jeg kan få :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Magnum

Kan gi deg et godt tips; last ned dyrkeboka som ligger her inne og les den. Og tilegn deg mest mulig informasjon før du begynner å dyrke. Du finner mye info om dette flere plasser på nettet. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
JohnDeFoe

Som magnum her påpeker. Les dyrkehåndboka fra perm til perm først, så slipper vi maaaange unødvendige spørsmål. Hydro er greit alternativ, men lær deg basics først... (puf puf, pass) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå