Jump to content
Sign in to follow this  
haribo

autoflower og noen spørsmål jeg håper noen vil svare meg på!

Recommended Posts

haribo

1. jeg tror jeg valgte litt for liten potte til min autoflower. har bare 1 plante, litt for morroskyld. men den står i et 60x60cm telt ca 1,5 meter høyt med hps lampe og kanalvifte. kan jeg bare la den stå i den litt for lille potta ? det er vel ca en 2 liters potte. eller vil jeg få problemer med plass til røttene?

2. jeg har en parrot flower power som overvåker mediumet, lys og temperatur. den viser at det er litt lite næring. jeg har bio canna flores. sist jeg prøvde var det greit med næring frem til blomstring. men det virker ikke som den jorda jeg bruker nå (ca 20% perlitt, 50/50 kugjødsel og blomsterjord) har nok næring.

det ser ikke ut til å hjelpe mediumet med næringen jeg vannet med som devicen viser i mediumet. planten ser ok ut, bortsett fra at bladene ble litt ujevne i størrelsene etter jeg ga den litt næring. de neste bladene som har kommet ser helt fine ut. 

noen tips og råd hadde vært veldig fint! 

takk og mvh! :)

Mr.Rosin

Det går nok bra, bare sørg for at du har fat under potta som kan ta i mot vannet og samt holde litt på vannet, slik at de ikke tørker ut for fort. Og ikke ha det for varmt i rommet, slikm at potta bruker minst 2 dager på å tørke ut, før du vanner igjen.

Kugjødsel er veldig sterk, så ville unngått å bruke for mye av det, personlig ville jeg ikke benyttet det i det hele tatt. Det kan være her du opplever problemer ihht at det ikke hjelper med mere næring. Hvis du tilføyer for mye næring, vil du få lock-outs.

Edited by Mr.Rosin