Gå til innhold
BK

Ønsk jiffemann velkommen som admin!

Recommended Posts

BK

Det er en glede og ære å ønske @jiffemann hjertelig velkommen som admin på NorCan! Han er en ræser med fartstid og erstatter @SixIxIx som har fått det travelt med andre greier og har vært med oss lenge. Han fortjener en stor takk for sann og tro tjeneste i lang tid! Uten ham ville vi vært i betydelig verre stand enn vi er. Med Jiffemann som arvtager er NorCan godt ivaretatt også i fremtiden. Han styrer modereringen med nøytral og objektiv jernhånd!

Tre ganger hurra!

• Like 1
  • Tommel opp 4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
jiffemann

Takk for tilliten, og la oss håpe vi kan få spammen og "fiskinga" som har plaget NorCan litt i det siste under kontroll !
Og stor respekt til @SixIxIx som har gjort en god jobb i flere år nå !

Og takk til @bk som er grunnen til at me fortsatt har dette stedet, og derfor har en plass me kan samle oss på. La oss ta vare på det !

• Like 1
  • Tommel opp 3
  • Thanks 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Salmotrutta

Grattis til dere begge :) skal vel bli godt med litt ekstra jobb og ekstra fri tenker jeg 

• Thanks 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
JohnDeFoe

Henger meg på alt som er skrevet allerede..Håper du ikke blir helt borte fra forumet @sixixix, setter stor pris på din kunnskap. Og lykke til @jiffemann 

• Tommel opp 1
  • Thanks 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
SixIxIx

lykke til @jiffemann, det er betryggende at det er du som tar over roret. Takk til @BK for at han fortsatt holder den tekniske biten i orden. Dette blir bra :)

Jeg forsvinner ikke helt, prøver å titte innom så ofte jeg kan :)

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå