Gå til innhold
chokoboy

Ingen utegrow i 2018?

Recommended Posts

chokoboy

Nå har vi hatt en av de bedre sommerene på lenge i store deler av landet, men ingen som har noen utendørs journal fra sommeren? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Selvforsynt
1 hour ago, chokoboy said:

Nå har vi hatt en av de bedre sommerene på lenge i store deler av landet, men ingen som har noen utendørs journal fra sommeren? 

Jeg hadde men det meste tørka ihjel!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
chokoboy
10 minutter siden, Selvforsynt skrev:

Jeg hadde men det meste tørka ihjel!

Kondolerer :-|

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
J.bacon

Tenkte det samme selv. Hadde ikke tid i sommer men vil tro om man hadde riktig med vann i nærheten at det kan ha blitt kjempe høst. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
OGrow

Hadde 8stk, de måtte ofres i varmen pga jobb. Hadde vært kjipt å vanne annenhver dag i 3mnd for så å få avlinga ødelagt av 2mnd sammenhengende regn.. Nei, Vestlandet er ikke stedet å surre med utendørsprosjekter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
chokoboy
5 timer siden, OGrow skrev:

Hadde 8stk, de måtte ofres i varmen pga jobb. Hadde vært kjipt å vanne annenhver dag i 3mnd for så å få avlinga ødelagt av 2mnd sammenhengende regn.. Nei, Vestlandet er ikke stedet å surre med utendørsprosjekter.

Sommeren i år har vært ekstrem ja, men jeg har fått det til før et sted på "Vestlandet" så helt umulig er det ikke :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
OGrow

Det gikk sånn halvveis i fjor, men måtte ta både autoer og de danske før de var klare pga mugg. Veksten var bra selv med mye regn og lave temperaturer, men å få de siste 4-6 ukene i blomst med bra vær her vest skjer vel hvert skuddår.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå