Gå til innhold
lekefinger

Utdanning

Recommended Posts

lekefinger

Hei! Sliter med sterk avhengighet av å dyrke og har i grunnen gitt opp alt håp om å slutte. Er det noen her som vet hva jeg burde ha innen utdanning for å jobbe innen cannabis industrien i et framtidig legalt cannabis norge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Mr.Rosin

Det er vel ikke noen spesiell utdanning for cannabis som fag, men gartnerfag, landbruk og biologi(plantestudier), er vel noe som vil være nyttig. Men vil tro at de fleste cannadyrkere er vanlige folk, selv om den senere tiden har fått en del drahjelp fra alle slags institusjoner og yrker.

Men jeg har sett og lest om alle slags folk som har startet karrierer innen cannabis som leger, biologer, advokater, folk innen tobakksindustrien, gangstere og selv politifolk, for å nevne noen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
chokoboy
7 timer siden, lekefinger skrev:

Hei! Sliter med sterk avhengighet av å dyrke og har i grunnen gitt opp alt håp om å slutte. Er det noen her som vet hva jeg burde ha innen utdanning for å jobbe innen cannabis industrien i et framtidig legalt cannabis norge?

Snodig du ikke har vært innom her tidligere hvis du er sterkt avhengig av å dyrke, regner da med at du har dyrket en god stund, 98% prosent av de som har dyrket endel har vel vært innom norcan for å "snoke" til seg kunnskap og erfaringer :happy: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå