Jump to content
Sign in to follow this  
datnisse

Anime revisited

Recommended Posts

datnisse

typ elsker å røyke noe godt og ta ned en hel sesong av noe fett, men det er en spesifik film jeg ikke kommer over uavhengig av hva jeg ser eller tre fire men den ene er helt drøy

Jin roh wolf brigade … trodde ikke jeg skulle se noe så mørkt noen gang , typ angels egg er mørk og inntrykksfull men jin roh tar kaka og stikker av med den xD

sånn når jeg begynte å se anime så var jeg seks år gammel og vi skulle se "jungel-boken 2 " turslet rundt der litt og fant et hefte om chihiro og heksene, tvang billeten til å være det istedenfor og så den istedenfor (heldigvis) minnet om filmen varte lenge og det gikk ikke lang tid før jeg var ferdig med inuyasha, full metal alchemist, fmp osv … så såklart ghibli klassikerne og alt som kom ut derifra, lørdags Pokémon var vel også på agendaen. videre så jeg black butler, karas, little pet shop of horrors, bartender, queensblade , fairytail, bluegender og nesten alt jeg kom over som virket fett. så noen filmer i mellom og etter en stund var jeg klar for tengen toppa gurren lagann og berserk. mye satt store inntrykk... men så kommer jeg forsatt ikke over jin roh, drøyer det lenge med å se den igjen og gjør det i høst, blir like vid øyet og sjokkert over hvor sinsykt bra den er og like paff over hvor ødelagt hele historien der er. noen andre erfaringer med anime som bare har brodert seg inn i sjela di ? annbefallninger og liknende settes pris på