Gå til innhold
michaelgreen

Spannabis ,Barselona 15-17 mars, 2019

Recommended Posts

michaelgreen

Er det noen her inne på norcan som har vært på spannabis i Barcelona? 

Jeg har kjøpt billett for 2019, gleder meg som en unge , selvfølgelig..

Jeg lurer på hva jeg kan forvente?.

Jeg har aldri vært i Barcelona , men jeg vet de har cannabis klubber der, å har fått invitasjon på en som heter g-13.

Lurer selvfølgelig på om det er noen her som kan peke meg i riktig retning , Barcelona er stort å har vist over 200 cannabis klubber ,Hvor skal man begynne :-) 

kanskje noen tips om hva som burde bli skjekt ut mens man er der. 

Del gjerne erfaringer  :-)   Takk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
daffe

Var i Barcelona og vi var på Dr. Dou, Ett utrolig sted. Nå har jeg ingen ting å sammeligne med, og helt nybegynner. Hyggelige og hjelpsomme folk. Fikk låne en vulcano vaporizer og fikk full opplæring, de hadde mange andre også, Godt utvalg i grønt også. Utrolig artig å sitte der å se på klientelle som kommer, alt fra studentiner til eldre folk. Kommer absolutt til å dra dit igjen hvis jeg er der. Vi var der tre ganger på rad og man sitter igjen med ett stort spørsmål om hvorfor lar man ikke slikt bli lovlig her. Det man har kjøpt kan de oppbevare der for det er vist ikke så lurt å gå rundt med det på seg hvis man blir stoppet. Det kostet vel 50 euro for medlemskap, tror det gjelder for ett år. Man må sette inn penger på ett kort som man bruker av inne der.  Trenger ikke å sjekke ut noe mer enn Dr Dou, det holder i massevis på en 4-5 dagers reise. Det er så mange smågater uten så mye turister man kan gå rundt der også så det er en opplevelse i seg selv. Leide oss inn på ett hostel, ellendig standard men lå så utrolig fint til at standarden og settingen er akkurat slik den skal være. Tok min første tatto i nærheten av dr dou ;-) ja tattoen betyr 420  ;-) Du må ha en invitasjon å vise frem for å få lov til å bli medlem, men det får man fra mange forskjellige websider og man må laste ned whatsapp så man kan sende en melding og få en invitasjon. Kjør på, det er helt topp. Husk legitimasjon også for de er veldig nøye på det. Husk også adressen til hotellet for de må registrere deg på en adresse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
michaelgreen

Nice ,hørtes ut som en fin tur.

Du sier at de har et system for oppbevaring av cannabisen du kjøper, men vet du om det er mulig å ta med ut av klubben? , eller må det ligge der.?

Uansett takk for historien, å takk for informasjonen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
daffe

Kan ta med. Mange var innom og kjøpte en del og bare gikk rett ut igjem. Husker ikke hvor mye men det er slik at man kun kan kjøpe en viss mengde i året. Ble anbefalt å ha det i trusa eller sokkene om vi skulle ta det med. Det kan fort bli litt pes hvis man som turist blir stoppet med det på seg. Men han sa at de ikke sjekker noe særlig mer enn bare lommer. Om det er sant vet jeg ikke. Der vi var så fikk vi ett kort med ett nr på, dette brukte man for å handle og når vi gikk så ble bare nr skrevet på den lille plastposen og så ble den lagt i en skuff hvor de oppbevarte det. Genialt opplegg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå