Gå til innhold
Eddy88

THC olje til kreftsyke! Haster!

Recommended Posts

Eddy88

Hei folkens!
Kan noen vennligst hjelpe meg å få tak i thc olje siden jeg er kreftsyk og trenger oljen for smertelindring, dårlig apetitt, innsovningsproblemer, osv og ikke minst for kampen mot kreften.
Tenker på oljen som er laget av indica planten og som har en høy thc innhold.
Prøvde å skaffe det her i Norge men uten suksess. Ellers nærmeste plassen jeg kommer på er Cristiania i København.
Ønsker alle gode tips, råd og informasjon om pris som dere kan gi meg og hvor jeg kan få tak i slik olje.

Takk på forhånd!
Hilsen fra vestlandet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
michaelgreen

Hva med å lage litt selv?.  

Jeg mener også å huske at man kan lage god olje av noe god brunt , på samme måte som med det grønne. 

Lykke til , å god bedring , håper det går din vei.

• Tommel opp 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bamse303

du får ta og løse opp hasj/weed i etanol/isopropanol. dette er desverre ikke noe forum for å "stifte kontakter" eller å opprdive cannabisprodukter, om du er genuin og ikke bare en svartkledd shellpølse spiser, så sympatiserer jeg veldig og det er ikke meningen å være brysk, lykke til, om du oppdriver hasj o.l. selv så kan vi selvefølgelig geleide det gjennom prosessen, mvh :)

• Tommel opp 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Lobster

Kan alltids gå på darknet da, finner distributør innlands om du leiter litt. Da har du det i løpet av noen dager. Men det er en risk å få sendt d hjem da.. men kan vel ikkje ver største bekymring når man har kreft.  Men lykke til i alle fall, å god bedring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå