Gå til innhold
Jegermannen

Soppsporer til dyrking i hjemmet.

Recommended Posts

Jegermannen

For noen år siden importere jeg sporer fra free spore ring eller hva det nå het. 

Leser meg nå opp til at dette tydeligvis er «risky». Er det? Blir jeg tatt for narkotika for å importere sporer? Sporesprøyte er nå en ting, men print?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Hemp Hampesen

Er nok ulovlig ja,værste fall en bot.

Endret av jiffemann
Litt på utsida av reglene til forumet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Jegermannen

Jeg skrev en lenke her for noen uker siden uten at det ga meg så veldig mye, kanskje jeg skrev den for lite forklarende. For en del år siden dyrket jeg sopp i hjemme, men det er må være 5-7 år siden nå. Det virker nå til at lovligheten eller tollernes effektivitet for å stanse sporer har høynet drastisk - dette er i hovedsak hva jeg lurer på. Om noen har bestilt slikt i det siste og hvordan det da gikk.

Siden jeg da sluttet å dyrke hjemme for 5-7 år siden har det vært lite psykedelika generelt og kontaktnettverket mitt er svunnet hen her i Oslo og eneste jeg får tak i er utblandet cola.. Siden det viser seg vanskelig har jeg da lyst til å dyrke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Nightcrawler

Man finner jo likeste sort i skauen hver høst? 

For psilocybin inneholdige sopper og trøfler ser jeg ikke verdien av å dyrke det selv hjemme, når den norske naturen allerede har tatt på seg den jobben. 

Kaktuser (meskalin) derimot hadde det vært morsomt å prøvd å gro frem. Mere diskret å ha en kaktus eller to også, kontra en soppgrow :p  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Jegermannen

Det er ikke sopp til alle tider - og selv om det kan sankes er det fortsatt gøy med dyrking.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bamse303
13 timer siden, Nightcrawler skrev:

Man finner jo likeste sort i skauen hver høst? 

For psilocybin inneholdige sopper og trøfler ser jeg ikke verdien av å dyrke det selv hjemme, når den norske naturen allerede har tatt på seg den jobben. 

Kaktuser (meskalin) derimot hadde det vært morsomt å prøvd å gro frem. Mere diskret å ha en kaktus eller to også, kontra en soppgrow :p  

Nå spurte personen ikke om din personlige mening om hva som er "Nyttig" da, er liksom ingenting du skriver her som legger til noen ting, nei Flein vokser IKKE  I skogen, og fleinsopp er ikke det "samme som" div cubensis o.l. nå inneholder flein spesielt mye psiliocibin vs psilocin i  motsettning til cubensis f.eks og i tillegg ett annet tryptamin som heter baceocystin, alt dette farger opplevelsen litt og gjør soppene litt "forskjellige", ei er det heller ikke sånn att "trip er trip" og att "hei vi bare erstatter meskalin(og de sikkert tjue andre tingene som er i div kaktuser) som er ett fenetylamin når vi er på jakt etter psilocin, som er ett tryptamin, sån sett er jeg ikke ute etter deg eller noe, men kjenner bare jeg blei dødsirritert av feilifnormasjonen din. Vet ikke om de har trappa opp "jakta" på prints o.l., så lenge du bestiller prints og ikke ferdigsprøyter og det ikke står "P.CUBENSIS SOPP SPORER" med stor skrift på pakka hadde jeg ikke bekymra meg merkverdig, tipper ikke de veit hva det er om du åpner det en gang. Er ikke akuratt noe stort problem med sporer som fyker inn over våre grenser v.s. knark bestilt på dnm, kjipe rc'er og frø.

kos dere :)

Endret av Bamse303
skrivefeil
  • Tommel opp 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bamse303

du kan jo eventuelt spørre de på norshroom, ser forumet dems er delvis aktivt ennå, selv om de ikke har oppdatert utseende siden 2003 ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Jegermannen

Hei, bamse - takk! Jeg er så enig. Feilinformering og informering om egne meninger var jo ikke det jeg ønsket. Så takk!

jeg kommer ikke inn, men er det da muligens jeg som gjør noe galt? Altså på norshroom. Mhh, tenkte det samme at prints ikke nødvendigvis var så enkelt å ta. 

Igjen takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå