Jump to content
Mr.smith

Valg av vaporizer

Recommended Posts

Mr.smith

Hei. Ønsker og kutte ned på tobakk og kansje teste ut vaporizer , skal brukes får det meste til weed , men også hasj.

noen som har noen annbefaller til en rimelig sak som funker bra?

Helst fra en norsk side vis det er mulig.

Grownoob

Jeg har prøvd den MagicLightBox (en copycat versjon) og likte jeg det ikke. 

I dag bruker jeg en vannlig glasspipe men sammen som deg letter jeg etter en fin, lite og billig vaporizer.

Følger!

Leupold

Slenger meg på denne. Virker som det er uendelig å velge mellom, men vanskelig å finne noen som de fleste kan enes om funker bra til vaping av ulike greier.

Svedge

Jeg kan anbefale Dynavap Vapcap, den er billig, du får god smak og konsentrert vape. Sjekk reviews på YouTube.

Leupold

Er det samme funksjoner som Dynavap M 2019\2018 som finnes på www.innpust.com? Kanskje bare oppgradert modell, eller vil ikke denne funke like bra?

Svedge

Jeg kjøpte min M 2018 på Innpust, de har M 2018, M 2019 og Omni XL inne. Alle er bra, men nyeste modell er alltid best ;P.

Fra før har jeg bare prøvd vape på Volcano poser før jeg fikk Vapcapen, smaken er like god eller bedre, styrken høyere. Du kan kan justere temperaturen etter hvor man har flammen på capen, den er lett å lære, kanskje litt uvant å bruke de første gangene (som med all ny teknologi). 

Leupold

Takker, den skal testes! Ikke ille pris for et kvalitets-verktøy da..

FenomenalClown

Volcano for busker og dynavap for sjokolade her. Veldig fornøyd. 

velorex

om prisen ikke er så viktig er davinci iq min anbefaling. testa den og pax 3. begge funka veldig bra, men bare davinci munnstykket passer rett i bong. solgte paxen og beholdt iqen. for konsentrater er det mye å velge mellom. i litt øvre prisklasse er den nye chrystal fra candy pens min favoritt. quartz kammeret har masse plass. og den er lettere å rense enn de som har quarts pinner i kammeret. viste de til happy price i oslo. han skulle ta inn noen produkter. nett butikken deres er litt crap, mye bedre utvalg i fysisk butikk. anbefaler en tur innom for de som kan. https://www.happy-price.no/

huni badger er den beste elektriske nectar collectoren. et kraftig hakk opp fra vanlig vaporizer for olje, og nesten like diskre.

velorex

pax 2/3 er fantastisk små og diskre.

for noen år sia var en kompis og jeg innom naturhistorisk musum i wien. (anbefales)

hadde en nylada pax 3 med meg. blei frista til å ta et par trekk. en av vaktene gikk nært å må ha lukta det.

han fulgte etter oss resten av dagen. hver gang jeg runda et hjørna, tok jeg et kjapt trekk. innen han rakk frem var dampen borte, bare litt vag lukt hang igjen.

må ha frustert vettet av stakkaren. jeg var som en pot-ninja*.

*dere har helt sikkert merka dem. man kan sverge på at det lukter godsaker, men er ikke en kjeft å se. da er det en pot-ninja som gjemmer seg. legendariske snikrøykere, alle har lukta dem, ingen har sett de. (ingen har som vært nyktre nok til å fortelle om det etterpå)

• Haha 1