Jump to content
Solykke

Hvordan starte

Recommended Posts

Solykke

Hei. 

I lang tid har jeg fulgt med, lest og lært mye av dere her på forumet. Her er det utrolig mye kunnskap blandt medlemmene. Det er først i dag jeg tar mot til meg og blir medlem.

Her er litt om meg. Jeg er en voksen kvinne som lever med kroniske smerter. Disse gjør at jeg i mange år har måtte bruke sterke smertestillende. Jeg ønsker ikke å fortsette med det, og har lest meg opp på bruken av cannabis som smertelindring. Det å spørre legen om  resept, ligger langt inne, og jeg ønsker selv først å prøve dette på egenhånd. 

Men hvordan starter man? Vi bor i Rogaland, og har ikke kontakt med noen som har kjennskap til miljøet hverken her eller andre steder i landet. 

Er det noen som kunne rådføre meg litt på hvordan jeg får kontakt med aktuelle pers? Send gjerne pm, hvis det ikke er lov å skrive slikt her på siden. 

Tusen takk for at du tok deg tid til å lese dette. 

pjongo

Opp til høyre på skjermen din har du et søkefelt. Punch inn "dyrkehåndboken", så blir du klokere :) 

Jeg leser den selv. Mye å lære!

Nightcrawler

Hva mener du med "hvordan starter man"? 

Frø vann lys næring og tålmodighet = magi.. Eller i ditt tilfelle smertelindring og magi ;)

Start med dyrkehåndboken som ligger på forumet her. 

Anbefaler deg å kombinere en danmarkstur ifbm anskaffelse av frø. Ikke bestill til adresse hvor det skal gro. 

Lys og telt osv er det mange nettbutikker som fører. Spør gjerne mere konkrete spørsmål hvis du lurer på noe. 

OGrow

Er du ute etter kontakter å kjøpe cannabis av er du på feil sted.

Men om du vil dyrke egen medisin kan vi hjelpe. Det finnes forskjellige typer cannabis som kan gi både god smertelindring og godt humør. Endel av disse har mye CBD og lavt innhold av THC som gir mindre grad av rus. 

Edited by OGrow