Jump to content
JoeAndersen

Treffes for hygge og kos..?

Recommended Posts

JoeAndersen

Hei hei, voksen mann på 36 her fra Østfold som gjerne vil få nye venner og bekjente - kanskje til og med kjæreste..

Er helt ny her og i gamet gennerelt, tenkte det hadde vært hyggelig vært en liten gjeng som kunne treffes og "snakke" litt i ny og ne :)

Eller om det er noen der ute som vil invitere meg hadde det vært ille koselig:bigsmile:

Åpner gjene opp her hos meg en kveld eller to.. Gjerne allerede i kveld. Noen int??

MVH

J.A

Edited by JoeAndersen

Nightcrawler

Heisann Joe og velkommen til Norcan. 

Du kan ikke sende private meldinger til noen på forumet da du som du selv sier er fersk her og bare har rekruttstatus. Tror det er ca 20 meningsfylte innlegg eller noe deromkring som skal til for å få tilgang.

Anbefaler deg å lese norcans retningslinjer i sin helhet. Limer inn paragraf 1 her. 

Ingen handel med illegale rusmidler. Dette gjelder også cannabisfrø og stiklinger av cannabisplanten. Vær klar over at salg, bytte eller gaver juridisk sett behandles på samme måte, så lenge varen det gjelder er illegal. Bytting eller gaver er derfor like ulovlig som salg. Brudd mot denne regelen kan være svært alvorlig for NorCan og vil bli tilsvarende hardt slått ned på.

Tillegg 24/4/12: Forespørsler via forumet eller PM, om enn så subtile og indirekte, er også forbudt.

• Thumbs up 1

Dr Dank

Men det er ingenting ulovlig med pow-wow´s. :group:

Hyggelig at noen ønsker evt å bare treffes, da selvfølgelig om det blir med kun det. Når det er sagt, så skal man holde retningslinjer som er satt. Dette er et seriøst forum, som ingen har ønske om skal være noen platform for omsetning eller tilsynelatende liknende virksomhet. 

Boyka

Hei.

La meg forstå det riktig. 

det er ikke i tråd med Norcan retningslinjer å møte andre fra Norcan for å ta en «kaffe»?

jiffemann
På 1.8.2019 at 13.28, Boyka skrev:

Hei.

La meg forstå det riktig. 

det er ikke i tråd med Norcan retningslinjer å møte andre fra Norcan for å ta en «kaffe»?

Forumet skal ikke vere et sted hvor en oppretter forbindelser mellom kjøpere og selgere. Men møtes for å ta en kopp kaffe er selvfølgelig helt ok, selv mellom " ".
Men det er en veldig tynn tråd å balansere på.