Jump to content
Dr Dank

2nd grow

Recommended Posts

Dr Dank

Første bilder av andre grow. Har ikke fått de nye 288 QB´s enda, men til veg ser billig-lyset ut til å klare seg bra nok.

Dato under hvert bilde. 

https://imgur.com/a/IqWXnfC

• Like 1
  • Thumbs up 4

LHC

Ser veldig bra ut. Hva er det du dyrker da?

Dr Dank

Takker :) 

Kjører to strains fra fastbuds.

Til venstre Blue Dreamatic.

Til Høyre Six-shooter.

• Thumbs up 1

Dr Dank

Ny update på gang...  

Har fått hengt opp QB og er så langt fornøyd med dem :) 

Vanner ca 2 liter hver 4-5 dag 

5 ml Flores

0,5 ml Rizotonic

2,5 ml Cannazym

2 ml Booster

Har ved uhell brukket toppen på min største plante, så den og jeg ikke helt bestevenner lenger. Håper den liker rød el-tape. 

https://imgur.com/a/gql5QGx

• Like 2
  • Thumbs up 1

Nightcrawler

Ser ut til at qb'sa funker som bare fy :p ser jo ut som tiende og ikke andre grow!

;)

Seed

Var mye digg på de bildene der :joint:

Hadde vert artig å få vite hvor stor avlastning det ble når de er ferdig  ? 

Edited by Seed

Dr Dank

Takk takk @Nightcrawler @Seed Gleder meg allerede til neste grow. Skal få laget meg et pro SCROG-oppsett på jobb. (er møbelsnekker, så har en helvetes maskinpark) Så blir det å legge mer energi i pH balansen ved vanning og pH og konduktiviteten på jorda. Har fire planter på 0,86 kvm telt, der de sloss om plassen. Så det blir bare 2 stk i neste omg, og da én QB pr plante. HEHEHE!!! Da får de mer plass å strekke seg på også. Har lest at andre gror liker mye eller mer, når de lar færre jenter få litt mer lekeplass. Kommer til å legge mer vekt på å få til en "skikkelig" SCROG. Tror jeg driter i topping (har noen auto-frø igjen fra sist) og bare bøyer og fletter når det kommer opp nye skudd. Six-Shooter´ne var jeg jævla skuffet over, det stod xxl buds mega yield på beskrivelsen, men for en uke siden så de ut som PISS i en bøtte!! Leste beskrivelsen på strainen EN gang til, det sto det at navnet Six-Shooter fikk de for det de legger på all vekt og str den aller siste tiden. "Fast as a sixshooter" bla bla bla... Men nå! Ser de mer og mer killer ut, kan jo faen meg se de bli større for hver dag. Den største, har snart tatt igjen de to andre ( BD)og budsa begynner å bli nesten like kompakte. Den minste av S-Shooter ble planta en uke senere, men den kommer til å bli et lite "monster" tror jeg , er snart like stor som de andre og masse buds som vokser i en helvetes fart hver dag. Bare noen dager siden var de uten særlig trichomes, men nå begynner de å glinse bra. Skikkelig saftige også! Er jo våt på fingra etter å ha lekt litt med dem. Lover bra dette ass! Blue Dreamatic og Six-Shooter skal jeg kjøpe mer av.

• Like 2