Jump to content
Sign in to follow this  
Stearinlys

Utendørs 2019

Recommended Posts

Gatedue

Nydelig OGrow, Ser fram til mer! 

Jeg bestilte nettopp fra paddyseeds med et paygoo kort! Skal klokken 03:00 i natt gå ut med postkasse til naboen der den skal stå med det falske navnet mitt!

• Like 1

Gatedue

Ogrow, lurte på hva slags terreng du gror i, Jeg har skog rundt meg på fjell altså. 

Et spørsmål om etterhøsting; Hvordan tørker du det i og med tanke på lukt, og at siden du dyrker ute, har du vel ikke et telt

OGrow

@Gatedue

Åpen kystlynghei med litt skog. Sør-øst vendt, sol fra morgen til kl.16-17

dNj0ltL.jpg

To6gPQO.jpg

Koblet vifte/kullfilter i hullet og lagde en annen løsning på innluft.

JEAKxgS.jpg

Edited by OGrow
  • Like 1

Gatedue

Hentet frøene mine i butikk i dag! bestilte fra paddyseeds.com og storfornøyd.

Royal Queen Seeds 3stk Amnesia Haze Auto

Royal Queen Seeds 5stk Northern Lights Auto

Fastbuds 3stk Blackberry Auto

Fastbuds 3stk Pineapple Express Auto

Fastbuds 5stk Gorilla Glue Auto

Var veldig redd for at de ikke skulle komme fram, men fikk lapp i fake postkasse som står ved en annen blokk, så fant jeg ut hvor de skulle hentes, også hentet jeg dem.

Kom glatt gjennom alt!

Fylte et lunkent glass med vann, og la 3stk Amnesia Haze Auto til spiring.

GruGleder meg til dette prosjektet!

• Like 1

Hemp Hampesen

Har et par Gorilla Glue stående ute ute men om de har drukna eller ei vites ikke.Regner jo i øst&vest.

OGrow

Flott at det ordnet seg med frø!

Min plante kastet sløret og kom ut med baller og bart..

Gatedue

Yo! Klarer ikke legge til Imgur bilder med link, setter pris på om noen vet hvordan jeg fikser det.

Uansett. Liten oppdatering.

Jeg satte tre amnesia haze frø til spiring på mandag, og en time etter satt jeg 1 NL frø til spiring i tillegg. greien er at NL frøet er det som har gjort mest progress til å spire. Er ikke helt ferdig, men har komt mye kjappere i gang. er det vanlig at frø kan ta 4-5 dager å spire?

https://imgur.com/a/jih4cSC

https://imgur.com/a/fiGqDKz

OGrow

Jeg har mine på badet  i vannglass 24t og så på et fat mellom flere lag fuktet papir i 1-2 døgn (25-26c.) Et fat over så de ligger mørkt. Fukter papiret hver dag uten å drukne det. De som ikke har spirt innen de 3 døgna er som regel daue. Ingen har spirt etter mer enn 4 døgn, men lar dem ligge noen dager ekstra i papiret.

Kopier direct link adressen i imgur og legg den rett inn i innlegget med ctrl+v 

Edited by OGrow
  • Like 1

jiffemann

Har du planer om å ha disse ute ? Isåfall trur eg du kommer til å bli skuffa over resultatet, du er et par måneder for seint ut trur eg ) =( Kan jo håpe på ein heilt fantstisk høst, men huff.

Gatedue

Ja. Er ikke negativ i det hele tatt! Bergen har gode forhold nå

• Haha 1
  • Confused 1

OGrow

De ser fryktelig våte ut! Rolig med vannet, de trenger ikke mye i starten.

Fint på Vestlandet nå, men skal love deg det er det som regel ikke i september/oktober. Med lavere temperaturer blir vekstfasen til autoer lenger , mine brukte rundt 4-4.5 mnd totalt. De takler mye regn i vekstfasen, men jeg lover deg at 2-3 uker med 85% luftfuktighet, 10-12c og konstante regnbyger ødelegger budsa.