Jump to content
Sign in to follow this  
Seed

Erfaring med Scnadinavian Grow Show

Recommended Posts

Seed

Hei.

Sitter å lurer litt på å bestille frø dra Scandinavian Grow Show.

Er det noen som har erfaring med de ? hvor stealth sendingen er. Genetikken de selger osv ? :)

scandinaviangrowshow.com

Seed

Da tenkte jeg at jeg kunne komme med en mini review av min opplevelse med Scandinavian grow show.

Jeg bestillte 5 stk northern lights auoflower frø for 1 uke siden. 

Før jeg skulle bestille så sendte jeg et par e-post med de. Veldig hyggelig og behjelpelig kundeservice !  Svarte raskt, presist og var veldig høflige. Veldig fint å kunne skrive på norsk.

Etter jeg hadde bestillt så fikk jeg bittelitt noia, så jeg kontaktet de på live chatten og spurte om de brukte stealth på forsendelsen. Hun jeg chatten med forsikret meg om at det ville bli brukt høy diskresjon. 

Jeg mottok pakken i postkassen i dag. Det var en vanlig hvit bobbleplast konvolutt. Da jeg åpnet konvolutten så låg det 3 pakker med frø 6 klistremerker, 1 king size hemp rulle papir og 2 stk papp kort med masse brettekanter. 

Jeg aner ikke hva som er poenget med pappkortet med brettekanter. Til å mekke på ? Det var printet reklame fra siden deres og frø på ene siden og smokers choice på andre.

I de 2 ekstra pakkene låg det 1 stk super skunk frø i hver, av typen auto. De har en sånn kjøp 5 få 2, kjøpt 10 få 3 opplegg.

Veldig hyggelig å få med så mye ekstra jeg ikke bestilte. Rullepapiret var veldig fint å rulle med, ingen bi-smak. Merket var smokers choice. Jeg må jo òg innrømme at jeg alltid har vert glad i å få klistremerker, så noen av de fikk fort et plass. Typisk reklame klistremerker. 

Er veldig mye jeg syntes var pluss med å handle hos de. Kundeservice, mye bonus ting. Billig frakt.

Men et minus var absolutt mangel på Stealth. En random toller kikk oppi konvolutten så hadde de funnet ut med en gang hva der var. 

Jeg kan godt tenke meg å handle hos de igjen, men da må jeg få en garanti om at de vil vertfall prøve å bruke litt list.

Føles veldig greit ut å kunne handle fra Sverige. Litt tryggere muligens.

Edited by Seed
  • Thanks 1

stealthgrower

Hos ILGM så fikk jeg det i en bobleplast konvolutt, med små poser med navn på, teipet på et ark. Ikke noe reklame eller andre ting, kun dette. Kundeservice var upåklagelig.

Hos herbiesheadshop så brukte de et dvd cover som de puttet frøene i. Der også var service veldig bra.