Jump to content
Sign in to follow this  
Jonnyjah

Hvor mye får dere ut av en plante, hvilket strain og lys?

Recommended Posts

Jonnyjah

Hei

Har høsta min første plante nå. Klarer ikke legge ut bilde da bildefilen er for stor til og lastes opp.

Ak 47 i hydro. Fikk 340g ferdi klippa.

Flusha 1 uke med ripen og 1 uke vann.

Har cura i over 1 mnd nå og Smaken er heilt fantastisk god. skikkelig mellow for halsen, ekstremt med krystaller og ga meg skikkelige poopeyes, kommer snikende hehe.

Høsta planten da trichtomene var ca 60% milky og 40% amber

Bruker mars pro 2 cree 256  1200w led lys 

Hvor mye får dere per plante ca og hvilke lys og strain?

Dr Dank
2 timer siden, Jonnyjah skrev:

Har høsta min første plante nå. Klarer ikke legge ut bilde da bildefilen er for stor til og lastes opp.

prøv imgur.com ;) mht bilder. 

Har du én plante, er jo ikke 340 g dårlig vil jeg si.

Men 1200w var da voldsomt til kun en plante. Da får du 0,28 g pr w som igjen ikke er fryktelig mye å rope hurra for, mht kW/h pr gram. Mars Pro Cree 256 skal etter sigende gi 2 gr pr w (iflg mars hydro sin sider LOL!! Det kan faen ikke stemme..). Så optimalt skulle du sittet igjen med 2400 gram!  i et 120 x 120 telt. Men den lampen må da ha kostet flesk? Siden du er på LED hva med Quantum Boards? Selv kjører jeg QB´s fra Kina 2x 120w holder akk til 80x80 telt, har 2 Blue Dreamatic og 2 Six Shooter autos for øyeblikket, men skal høste snart og da blir det bare to autos til før jeg går over til photos. Satser vel ikke så høyt mht til yield nå (var litt ute mht pH denne gangen), så tenker jeg får kanskje 200 g. Målet er vel 400 + med bedre trening og foring. 1,66 gr pr w er fint for min del, skal si meg ok fornøyd da.

Nightcrawler

De lysene mars pro ii cree 256 1200w drar bare 550 watt fra veggen. Så regnestykket ditt blir "litt" galt Dr-D. 

Dr Dank
19 minutter siden, Nightcrawler skrev:

De lysene mars pro ii cree 256 1200w drar bare 550 watt fra veggen. Så regnestykket ditt blir "litt" galt Dr-D. 

Ja det er jo for f... sant. Må seff ja ta hva lampa drar fra veggen, mht "gevinst" pr forbrukt kWt. Var litt stein der ett sek. :joint::joint:

Edited by Dr Dank