Jump to content
Sign in to follow this  
Sulkersyke

Komplett dyrkesett

Recommended Posts

Sulkersyke

Leker med tanken på å prøve min første grow. Tenker da å kjøpe ett ferdig sett, for enkelhets skyld. Sett litt på dette settet https://www.weedshop.no/produkt/dyrkeutstyr/komplette-lamper/komplett-dyrkesett-600w/. Noen tanker om settet? Hvor mange planter kan jeg forvente? Tenker å prøve auto flower til å begynne med. Kom gjerne med innspill om dere vet av bedre utstyr, pris opp mot 10k er vel innafor:)

• Thumbs up 1

Hemp Hampesen

Er nybegynner selv så har ikke erfaring med auto,settet så vel ok ut.Selv kjører jeg led og meget lowbudget:)

jiffemann
9 timer siden, Sulkersyke skrev:

Noen tanker om settet? Hvor mange planter kan jeg forvente?

Fint sett det der, vifta og dermed kullfilteret er nok litt i minste laget for å holde temperaturen i sjakk om sommeren, men det kommer veldig an på temperaturen på "inn-lufta".

Ang. planter er det helt feil spørsmål, du kan ha 1 stor eller 16 små eller et helt anna tilfeldig tall.

Lykke til, og håper du setter igang og holder oss oppdatert på fremdriften ! :D

• Like 1

OGrow

Autoer kommer i mange forskjellige størrelser og strukturer.

White Widow autoene fra ILGM ble 50-60cm i diameter ,så ville vært nok med 4, mens andre typer blir mye smalere og kan kjøre 9 stk i 10L potter. 

Sulkersyke

Takk for svar:) Blir det noe av prosjektet, så blir det nok logg. Foreløblig er jeg kun i startfasen med lesing, men en vakker dag dukker det plutselig opp noe:)