Jump to content
PerPot

Tips om vaporizer

Recommended Posts

PerPot

Vil anta at det er noen her som har erfaring med bruk av vapor og hasj. Denne metoden fungerer generelt bedre for pott, men jeg trenger noen råd om hvilke utgaver som også funker greit med hasj. Noen som har tips?

Nightcrawler

hasj er jo løselig i olje, så du kan vel benytte en hvilken som helst vaporizer? Iallefall hvis den klarer å levere høy nok temperatur. Hvis du har en vapeshop i nærheten tror jeg du kan kjøpe propylen glykol og vegetabilsk glycerin, samt eventuelle smakstilsetninger etter ønske. Blandingsforholdet mellom de to varierer mellom 50/50 og helt til 80/20... Jo mere VG i forhold til PG gir litt dårligere smak men mer damp. Denne blandingen må jo varmebehandles for å få løst opp hasjen i den da. (ikke overstig THCs fordampingstemperatur da du ikke er så interessert i at virkestoffene går opp i damp.) Etter litt lesing på en tysk nettside kom jeg frem til følgende:

Sofa stein: 220°C

Høy --------160°C

"Stimulerende" fjærn, hva nå enn det betyr?! :nerd: 185°C

Har egentlig ikke så mye peiling på temaet men liker å prøve å finne svar.

Nightcrawler

finnes også nettbutikker som selger disse veskene. fant en med alskens premade blandingsforhold osv, men litt usikker på om det regnes som reklame her hvis jeg linker til den.
Derfor følgende oppgave til deg. søk på ordene "e trekk baser" på google og det skal være første resultat tror jeg.

PerPot

Har null erfaring med vaporizer/e-sig. Har googlet litt og det foreslås mye alternativer, men rådene spriker en del. Ønsker primært en mobil variant - gjerne en vaporizer-penn. Vil det f.eks. funke å løse hasjen opp i matolje og bruke det som "e-juice"?

jiffemann
2 timer siden, PerPot skrev:

Vil det f.eks. funke å løse hasjen opp i matolje og bruke det som "e-juice"?

Nei, ikkje litt eingong.

• Haha 1

PerPot
20 timer siden, jiffemann skrev:

Nei, ikkje litt eingong.

Noen erfaringer å dele?

jiffemann
1 time siden, PerPot skrev:

Noen erfaringer å dele?

Nei ? Bare fordi et produkt har "olje" i navnet betyr ikkje det at du kan putte det i en vaporizer ...
Les Nightcrawler sitt innlegg, mykje god og riktig info der.

• Thanks 1

Borgerrotte

Se på den nye utgaven av Pax. Ellers vet jeg at DaVinci har noen gode vaporizers du kan bruke for konsentrater.