Jump to content
Sign in to follow this  
Ekorngutten

Uke 7/8 og dem lever!!!.

Recommended Posts

Ekorngutten

Er kommet ut i uke 7 eller 8. Har vært noe problemer under veis og noen forskjellige metoder er prøvd. Det skulle uanset være et prøve prosjekt og lære men et par planter virer Ok, hva synes dere? Den sist seedlingen er også et prosjekt å se om jeg klarer og ordne en 32’er får ikke igmur til å samarbeide men bilder kommer.

ro8Z8sO.jpg

4bd1vJV.jpg

• Thumbs up 1

Nightcrawler

Hva er en 32er?

Ekorngutten

Er vel når man topper og da blir fire toppes som da slår opp 8 osv.. tilslutt er det så forhåpentlig 32 eller tar jeg fullstendig feil... skjønner ikke bildene kommer frem... vurderer og kaste alt og starte på nytt.

Nightcrawler

Ja sånn sett. Tenker du å kjøre scrog på planten du topper flere ganger da? Eller er det bare for å "forske"? 

Vanskelig å si noe om plantene når du ikke får til bildene. 

Det jeg rakk å se når det ene bildet kom opp, så ut som et særdeles merkelig led lys. Har du navn på det? 

Dr Dank

Det kommer seg det der. Fått bra beefy stamme på de største der :) Men den ene ser litt vindskeiv ut, og som jeg kan se ser de unge litt herjet ut. Bruker du saks når du topper eller bare fingrene? To planter i én potte kan bli trangt for røttene, avhengig av str på potta da...