Jump to content
Hemp Hampesen

GG auto

Recommended Posts

Hemp Hampesen

Er det slik at auto er litt tregere i spiringsprosessen?Eller er jeg bare uheldig med batchen mon tro?Har 5 GG i bløtt i nesten en uke nå,først nå er det hale på de.Mitt første forsøk på auto så helt noob her:)

OzOz

Har ikke merka noen forskjell selv, annet enn at det er naturlige variasjoner. Noen fyker opp nesten tvert mens andre kan være treige. Men noen forskjell på auto og andre har jeg ikke merka noe til. Lagring og alder spiller også inn, dumma meg ut med min siste auto-frøbatch som ble liggende ALT for lenge i "uheldig klima" og ikke spirer lengre i det hele tatt .. :cry: Da de var ferske, spratt de opp etter bare få dager i bløt jord.

Hemp Hampesen

Sikkert litt uheldig da,4 kom opp så blir spennende å se videre.

rk

Ser flott ut! Stilig bilde i seg selv også :)

Kjøkkenbenk

Har lest om tilfeller hvor det har tatt opptil 10 dager før de har spira. Når jeg har spira autos så har det tatt 1 til 2 dager. 

Dr Dank

Det er kan variere ja, selv har jeg opplevd frø av samme strain som jeg bløtla samtidig, spirte med 5 dagers mellomrom. Jeg så det på frøene da de kom. Hadde bestilt tre stk Fast-berry fikk et lite frø, et middels og et stort. Det største fikk hale med en gang og gikk i jorden tre fire dager før den minste som var treigest. Det er også godt synlige forskjeller i størrelse på planten, budsa og mengden buds. Det er bla derfor man burde gå på pheno-hunting når man skal ha en moderplante ;)