Jump to content
Med.Can.Bruker

Cannabis påstander. Dokumenterte kommentarer.

Recommended Posts

Med.Can.Bruker

Det er vel ingen plante det det har versert så mange røverhistorier om som cannabisplanten.  På YouTube begynner en del av den norske storsatsingen mot denne planten å utkrystallisere seg. 

Men det kommer fortsatt ny feilinformasjon ut i dag, dog i mer begrensede mengder. Og det kommer stadig ut mer riktig informasjon på Norsk og det kommer det alltid til å gjøre. Jeg har samla noen aktuelle videoer i en spilleliste, og også fått med noen av de nyeste. Kommentarfeltene til disse lobbyistene/artistene får fra nå av og fremmover besøk av aktivister fra hele landet for underholdning.

Med all respekt for forumets tiltenkte hovedformål legger jeg en link her og håper det går greit.                                                              Jeg oppfordrer interesserte medlemmer til å ta seg en kikk på spillelista Cannabispåstander.

J.L.

Med.Can.Bruker

Det hadde vært interessant å vite hva medlemmene legger i en "god nok" cannabis legalisering i tillegg til cannabis konsentrat/olje. Jeg tenker da på planter, eventuelt realistisk antall, og stiller spørsmålet "Hvordan ivareta medisinbrukernes behov/rett." 

Med.Can.Bruker
Sitat

KLONET MED GUD.

KLONET MED GUD. (Boktittel.) HP har et ønske om å bli lik Jesus, TROR HAN!
Bokselger på Tanum Forlag. Her er et utdrag fra omtalen til  forlaget..

" Helt fra den tidligere torpedoen HP gikk på søndagskolen i tidlige barneår, hadde han et ønske om å tro på og bli lik Jesus. Det er derfor Gud har holdt sin vernende hånd over ham, ifølge ham selv. Denne tanken, og ønsket, som han har båret på fra søndagskolen i Hammerfest - at vi kan bli lik Jesus mens vi lever her på jorden - er hva denne boken handler om. På sin egen ureligiøse måte."

I følge Tanum Forlag: https://www.tanum.no/_klonet-med-gud-hans-petter-martinsen-9788230207246

ADVARSEL! Medlem av Norsk Narkotikapolitiforening:
«Siden har han dedikert livet sitt til å forkynne bibelens ord rundt omkring i Norge og advare ungdom mot narkotika,i 2019 har han for Norsk Narkotikapolitiforening startet som foredragsholder med påstander som at hasj forgifter kroppen, setter seg på hjernen og eneste «renselse» er Jesus. Først da kommer moralen tilbake igjen.».  Sitat slutt. Moralens vokter!

I følge Wikipedia: https://no.wikipedia.org/wiki/Hans_Petter_Martinsen#Religiøs_overbevisning

Jeg har hatt videoen til Hans Petter Martinsen på min spilleliste siden den kom ut. Det var laber interesse de 3 første Mnd. med kun 6-700 visninger og noen få kommentarer de fleste fra meg. På under en uke har videoen plutselig over 50.000 visninger og 130 kommentarer. Flere av kommentatorene er fra kristne organisasjoner under den korrupte paraplyen Actis. IOGT osv. Som dokumentasjon henvises det til IOGT sine nettsider der småungene i Juvente har skrevet noe tafatte greier om cannabis legalisering. 

Her ser vi taktikken til korrupsjons-avslørte NNPF.  Til medlemsorganisasjonene under Actis. Se denne videoen og skriv i kommentarfeltet. (Eller noe i den duren). Det er helt unaturlig at en røverhistorie plutselig får 50.000 visninger. Politistaten vakler. Se spillelista Norge legaliserer cannabis: https://www.youtube.com/playlist?list=PL73x_2pwdNUQDfH7IVUb8KWvyMqqfSWAZ

Utdrag fra VG (Over 5 år siden) Har behov for å komme i fokus. Uttaler seg på et tidlig tidspunkt I Jensen saken. (Går over lik/utnytter jensensaken.) Offentliggjør at han er omgangsvenn med Jensen og forsvarer han på en måte som er helt bak mål. Skal vi tolke Leif A. Lier så var HP en tyster som Jensen knyttet til seg og pumpet for opplysninger i den «omstridte dialogen med kriminelle» innad i Politiet. Jeg tror ikke Spesialenheten ble imponert men de fikk vel noen opplysninger. Tvilsomt om Jensen ble imponert. Utdraget starter her:

VG har vært i kontakt med flere MC-klubber som bekrefter at Jensen har vært en respektert mann innad i miljøene. Flere av dem mener at politilederen gjennom sin fremgangsmåte har hindret flere konfrontasjoner mellom de kriminelle gjengmiljøene.
Tidligere politiinspektør Leif A. Lier var sjefen til Jensen på etterretningsavdelingen i Oslo politidistrikt på slutten av 1990-tallet. Han legger ikke skjul på at 56-åringens metoder var omstridte innad i politiet.
- Dialog som metode har ført til masse diskusjoner, men han skapte virkelig resultater, spesielt når det gjelder forebyggingen av kriminalitet, sier Lier til VG.
Han mener politiet har mye å takke 56-åringen for.
- Når det gjaldt kontakter inn mot de kriminelle miljøene var han en ener. Opplysningene han har skaffet fra miljøene har vært helt sentrale for politiet i flere større saker, sier Lier.
Møttes på MC-klubb
Eks-torpedo Martinsen mener politiets vektlegging av resultater, er én av årsakene til at Jensen har vært omstridt.
- Politiet ønsker å vise frem store beslag og antall pågrepne. Det var ikke Eirik så opptatt av. Han var trygg på sin sak, som handlet om å tenke langsiktig, sier Martinsen.
Etter å ha sonet to fengselsdommer og overvunnet et narkotikamisbruk, bor 53-åringen i dag i Egersund sammen med kona.
Da 53-åringen som rusfri møtte Jensen på slutten av 1990-tallet, var det deres forkjærlighet for Harley Davidson som brakte dem sammen. De to møttes blant annet i lokalene til politilederens MC-klubb, Iron Pigs.
Klubben ble startet i 2001, og består av politifolk som møtes minst én gang i uken for å pleie deres felles lidenskap for amerikanske motorsykler.
- På det tidspunktet var jeg ferdig med min kriminelle virksomhet, og vi oppførte oss som venner. «Han hjalp meg med å skru på sykkelen, og vi snakket om alt»  sier Martinsen. Sitat slutt. Jensen var ingen idiot. En tyster. Torpedo-predikanten dolket sitt eget miljø i ryggen.

Utdrag fra artikkel i VG: 
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/PM2kX/eks-torpedo-om-eirik-jensen-han-stolte-paa-oss-og-vi-stolte-paa-ham

Edited by Med.Can.Bruker
Rettet skrivefeil.