Jump to content
Med.Can.Bruker

Nå må Norge innføre medisinsk cannabis.

Recommended Posts

Med.Can.Bruker

Heftig cannabis debatt i forumet til Kvinneguiden. Jeg startet et nytt tema i Kvinneguiden 21.06.2019. " Nå må Norge innføre medisinsk cannabis. " 

Jeg er ikke kjent der så jeg vet ikke hva som er god respons men 1600 visninger og 80 svar på 2 dager er iallefall respons. Men jeg fikk noen anonyme kverulanter etter meg som prater dritt, kverulerer, og nyter å kalle meg rusmisbruker og narkoman. Jeg er jo forberedt på det men disse søppel-huene var så nedlatende at jeg ble lettere irritert.  Det var dritt slenging og bagatellisering av PTSD. Det liker jeg litt mindre siden jeg har lest meg opp på sykdommen og vet også at det er mange som har det helt for jævlig.. Ellers fikk jeg et bra inntrykk av forumet. Det går litt tregt med skrivingen min så jeg får ikke på langt nær kommentert de svarene som fortjener en kommentar enten positiv eller negativ.  Men dette forumet sitter med gode kunnskaper på medisinsk cannabis og her er det mange som er gode til å ordlegge seg etter min oppfatning. 

Er det noen som kan tenke seg å ta en titt på forumet og skrive noen ord enten det er kunnskap eller dritt så er de hjertelig velkommen. Det er vist Norges største forum så der er det greit å få frem sannheten:  Kvinneguiden forum.

• Like 1
  • Thumbs up 3

FenomenalClown

Jeg dævvær. :D bra og tøft gjort. 

• Like 1

Noiatroll

har innleggene dine blitt slettet ? prøvde å søke meg frem til de også men fikk bare errorkoder på forumet 

Med.Can.Bruker

Jeg ble utsatt for en moderator virksomhet som var så utspekulert at det er vanskelig å beskrive med få ord. Jeg gjorde selv en del feil i starten men det retta jeg opp fortløpende. Det virket som moderatorene hørte på hetsen jeg fikk av ganske mange. " Se å få stoppa den narkisen før han fyller opp alle tråder her!" til slutt ble jeg moderert for innlegg som hadde stått i 3-4 uker og skal vel da være godkjent av 3-4 moderatorer som går på rundgang hele tiden. Jeg fikk samtidig en advarsel og utestengelse i 3 Mnd. som ble retta til en Mnd. 8 August. 

Men da står jo tråden igjen full av personangrep hets og også latterliggjøring jeg ikke får forsvart meg mot. Jeg får sperra adgangen til kontoen og får ikke mulighet til å slette heller. Jeg skriver til styret i Kvinneguiden om saken og ber de slette de trådene jeg har startet og slette kontoen min. Men jeg fikk ikke svar mens trådene fortsatte. 

Men det var mange og fler og fler som forsvarte meg i dritt-slenging så da ble det farlig for den kunnskapsløse motstandsbevegelsen. Jeg har ikke så veldig lang erfaring med dette her men at det er norges største søpleforum kan det ikke være tvil om.

Men jeg har ikke sjekka i senere tid. Jeg trua de med Politianmeldelse og ba de dra til h på bloggen min.

Edited by Med.Can.Bruker
Fjerna et ord for mye.
  • Haha 2

Med.Can.Bruker

Jeg har altså fått utestengelse i forumet Kvinneguiden. Jeg har begynt å skrive i tidsskriftet Resett (disqus) som offentliggjør mye svada om cannabis. Der er det mange synsere som tar seg friheter med sin definisjon av andre.  https://resett.no/

Noiatroll

aldri surra rundt inne på det forumet,og kommer nok heller ikke til å frekventere det nå, hehe. 

noe drit da at ett forum på den størrelsen ikke tåler en debatt om cannabis. sier jo mye om den gjengse holdning hos nordmenn. 

• Thumbs up 1

Nightcrawler

Jeg ser på Resett nesten som et slags talerør for høyreradikale, rasistiske og antisemittiske personer. 

Svartelistet på googles annonsebørs.

Kommentarfeltene i artiklene der er rett og slett vanvittige.. Spesiellt når det omhandler politikk og/eller innvandring. 

Med.Can.Bruker
På 5.8.2019 at 15.17, Noiatroll skrev:

aldri surra rundt inne på det forumet,og kommer nok heller ikke til å frekventere det nå, hehe. 

noe drit da at ett forum på den størrelsen ikke tåler en debatt om cannabis. sier jo mye om den gjengse holdning hos nordmenn. 

Ja det sier mye om den gjengse holdningen. Det viser seg nå at hjernevasking og falsk propaganda har gjort sin virkning også:) Det er tydeligvis vanskelig for mange å innse at de er lurt. Spesielt for de som har drevet med trakassering og banking av " hasjhuer " og såkalte narko-jævler.

Med.Can.Bruker
På 6.8.2019 at 6.33, Nightcrawler skrev:

Jeg ser på Resett nesten som et slags talerør for høyreradikale, rasistiske og antisemittiske personer. 

Kommentarfeltene i artiklene der er rett og slett vanvittige.. Spesiellt når det omhandler politikk og/eller innvandring. 

Ja helt enig. Sjokkerende på innvandring.

Med.Can.Bruker

Kontoen min på forumet til Kvinneguiden er åpna igjen. Jeg fortsetter å skrive videre og ser åssen det går. Så langt er det 6800 visninger og 193 svar. Aktivister har muligheten til å delta i tråden og/eller sette opp nye tråder. Tiden er inne.

Nå må Norge innføre medisinsk cannabis: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1287896-nå-må-norge-innføre-medisinsk-cannabis/page/10/?_fromLogout=1

Edited by Med.Can.Bruker
Rettet på link.
  • Thumbs up 1
  • Thanks 1

Frosthagen

Kjempe innlegg @Med.Can.Bruker. Jeg brenner veldig for grønnt skifte. og spesiellt for de som trenger dette medisinsk. flott at noen tar tunga til munnen og starter debatt!

• Thumbs up 1

Scatcat
På 9.8.2019 at 7.30, Med.Can.Bruker skrev:

Kontoen min på forumet til Kvinneguiden er åpna igjen. Jeg fortsetter å skrive videre og ser åssen det går. Så langt er det 6800 visninger og 193 svar. Aktivister har muligheten til å delta i tråden og/eller sette opp nye tråder. Tiden er inne.

Nå må Norge innføre medisinsk cannabis: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1287896-nå-må-norge-innføre-medisinsk-cannabis/page/10/?_fromLogout=1

Jeg ser deg inne på Kvinneguiden, stå på! Har lurt meg inn i en tråd full av propagand jeg også, helt, HELT håpløst. 

Jer er tråden, heng dere gjerne på. 

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1264692-han-røyker-hasj/page/5/#comments

Edited by Scatcat
  • Thumbs up 1
  • Haha 1

Borgerrotte

Alt som kan bli sagt har allerede blitt sagt, men det faktum at du ble utestengt for å snakke om det? Høres jo helt tåkete ut, beviser jo bare at sensur er i fullt live.

• Thumbs up 2

Med.Can.Bruker
På 9.8.2019 at 16.43, Frosthagen skrev:

Kjempe innlegg @Med.Can.Bruker. Jeg brenner veldig for grønnt skifte. og spesiellt for de som trenger dette medisinsk. flott at noen tar tunga til munnen og starter debatt!

Hyggelig å se du er motivert:) Slepp alle bremser hehe. Men det gikk jo bare 2 dager det og kontoen ble sperra igjen og beskjed om to Mnd. utestengelse. Det var jo en idiot som nekta på at cannabis var avkriminalisert i Spania så jeg måtte jo kommentere det. Han var jo tøff i trynet da når han fikk skrive masse dritt og han viste jo at jeg hadde skriveforbud. Og den røverhistorien da. At folk får seg til, og så mange som gjør det. Juger å fantaserer og blir døds fornærma når de blir jekka ned litt.

Jeg har ikke sett hva som ble stående tilbake men jeg skriver noe sånt som nå har jeg retta opp kommentaren med avkriminalisering og fortsetter på temaet som er medisinsk cannabis og skrev en sådan for å bevise det. Men jeg rakk ikke å logge fort ut en gang før KRAGEBEIN slo beina unna meg. Men det var jo veldig forutsigbart da så forhåpningene var på samme nivå.  Detaljer. Jeg har ikke sett på datoene men rundt 3 uker med moderator virksomhet nesten hver dag og noen ganger 2-3 ganger på en dag. Når jeg var på side 7-8 la jeg merke til at de modererte vekk innlegg på de første sidene som hadde stått i to uker? De har flere moderatorer på til en hver tid 24/7. Nyheter fra verdens helseorganisasjon og FN ble inndratt? Trafikkulykkestudier ble inndratt? Så jeg mista oversikten over hva jeg hadde oppe. Det er ikke nødvendigvis ikke noe problem men når du står der og har fått moderert bort 50-60 studier og du vet at du har blitt kødda med hele veien i organisert form så begynner det å koke litt. 

Moderatorene tillater person angrep, hetsing, og sabotasje mot trådstarter så du får jo hele tiden høre narkoman, rusmisbruker osv. osv. Ingen av mine rapporter ble tatt til etterettning så det ga jeg opp. Jeg gjorde noen feil i starten som jeg retta opp fortløpende. Jeg fikk inndratt rundt 10 bilder det var min egen feil. De avslører samtidig at holder på slik mot flere. Det stinker også at de har gått over til å leie moderatorer fra Europa hvis ikke det er vanlig. Moderatorer fra Europa vet vel ikke hvem de skal " ta " før de får beskjed om det.

Systematisk trakassering er ikke noe innbilning. Vi blir jo også hetsa som gruppe og ser at andre blir trakassert.

Etter min mening er det noe vi ikke bør godta lenger.

• Thumbs up 1

Med.Can.Bruker
På 13.8.2019 at 19.53, Borgerrotte skrev:

Alt som kan bli sagt har allerede blitt sagt, men det faktum at du ble utestengt for å snakke om det? Høres jo helt tåkete ut, beviser jo bare at sensur er i fullt live.

Det er jo ikke vanskelig å skjønne at det foregår ting når det skjer så åpenlyst. Men jeg har jo det samme materialet ute på Forskning.no. Rundt 200 kommentarer og like mange linker. Jeg har hvert der en to-tre år uten problemer med moderator, moderstoradvarsel. Har aldri fått beskjed der om at det er forherligelse og brudd på Norges lover der? 

Med.Can.Bruker
På 6.8.2019 at 6.33, Nightcrawler skrev:

Det er det jævligste jeg har sett i noe kommentarfelt så der skriver ikke jeg. Men det verste er jo det at det slår tilbake på oss som samfunn. Terroristenes nyttige idioter. 

Med.Can.Bruker
På 13.8.2019 at 10.44, Scatcat skrev:

Jeg ser deg inne på Kvinneguiden, stå på! Har lurt meg inn i en tråd full av propagand jeg også, helt, HELT håpløst. 

Jer er tråden, heng dere gjerne på. 

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1264692-han-røyker-hasj/page/5/#comments

Ble utestengt igjen. Følger med. Legg opp till ekstrem aktivisme. Start opp narkotråder i alle varianter. La de forpulte dophuene smake sin egen medisin. Det er lovlig aktivisme.

• Thumbs up 1

Scatcat
9 timer siden, Med.Can.Bruker skrev:

Ble utestengt igjen. Følger med. Legg opp till ekstrem aktivisme. Start opp narkotråder i alle varianter. La de forpulte dophuene smake sin egen medisin. Det er lovlig aktivisme.

Tråden er slettet. Noe jeg syns er hysterisk artig, for her er hva som skjedde: 

Vi snakket om rus. Jeg fikk beskjed fra KG ekspertene om at metadon er myyyye tryggere enn heroin, og selvsagt tryggere enn cannabis. Da det viste seg at noen var enig i dette ble jeg rett og slett redd, for dette er jo kjernen av problemet med dette forbanna forbudet. Folk tror cannabis er det samme som et heroin skudd. Uansett, jeg delte linken til tråden på facebook. Folk leste, og folk var lite imponert (selvfølgelig). Noen kommenterte, og ga utrykk for hvordan disse menneskene ikke bare snakker om alt de ikke kan noe om, men også satte spørsmåltegn ved hvordan de faktisk oppfører seg mot andre mennesker. Denne personen fikk da beskjed fra en altvitende å lese hele tråden, så forstod han nok :bigsmile: Jeg svarte enkelt og greit at det var nok ikke noe problem, det er nok mange som har lest hele tråden her, siden linken ligger offentlig på facbook :bigsmile: Da gikk det kanskje 10 sekunder før hele tråden ble borte. Dette er veldig artig, med tanke på at KG ikke er et privat forum, men et offentlig ett der du absolutt ikke må være medlem for å lese forum. Da lurer jeg på hvilken forskjell det gjør om den er omtalt på FB. Så lenge den var offentlig stilles den på samme nivå som hvilket annet kommentarfelt, eller en avisartikkel. Spørst om noen ble litt flau over egen dumhet? Eller er det Kvinneguiden selv som er livredd for vitenskap, fakta og skadereduksjon? 

• Haha 1

Med.Can.Bruker

Enig i at det er latterlig. Jeg legger KG bak meg inntil videre. Tenk hvor store trådene hadde hvert nå. Men nå skal du høre noe annet merkelig Scatcat. Jeg har ei spilleliste på YouTube med cannabis videoer som jeg har skrevet  litt i kommentarfeltene under videoene. En av videoene jeg satte inn i lista for 3-4 Mnd. siden var med en ex torpedo som har skiftet yrke og blitt predikant.  Han står og bannlyser cannabis og narkotika uten noe videre dokumentasjon.

Jeg så videoen et par uker etter den kom ut og tok den med i spillelista.  Den hadde da rundt 100 visninger og jeg skrev inn noen kommentarer. Den har fått noen visninger i uka og sist jeg så etter var det rundt 700 visninger. Og det var ikke så mange dager siden.  Plutselig etter lang tid begynte det nå for et par dager siden og hagle på med kommentarer til videoen, som bare er vaseprat (videoen), har fått 25.000 visninger på 2 døgn? Bistand fra en eller flere Foreninger og Organisasjoner?  Det er noen motbydelige og arrogante kommentatorer som har linket sin " dok." til nettsiden til IOGT der småungene i Juvente skriver bullshit,en til NNPF. Og en linket til Rustelefonen som driver å  lyver på ung.no

Jeg tviler på at torpedoen har skaffet seg en så stor menighet allerede. I videoen promoterer han en liten brosjyre eller liten Bibel han angivelig har skrevet. I følge seg selv så inneholder den visstnok bare sannheter.                                     " Myten om sannheten." Jeg må være ærlig å si at det er antagelser foreløbig. Bresil og Johannessen er en gamle kjenninger og er isåfall mistenkt nok en gang. Jeg skal ikke påstå at det er ulovlig men i mine øyne er det er et ensidig propagandafremstøt som er organisert av en leder.  Men kanskje du og noen andre har lyst til å se med egne øyne og bli med å slå de tilbake? Husk hvem vi har som seere:)  https://www.youtube.com/playlist?list=PL73x_2pwdNUQDfH7IVUb8KWvyMqqfSWAZ

Oppdatering 05.15: 32.000 visninger nå. Jeg oppfordrer alle int. til å se selv og bli med å skrive de i senk.

Edited by Med.Can.Bruker
Oppdatering.
  • Thanks 1

Med.Can.Bruker

:joint:  Now is the time. Crush them!

• Like 1

Med.Can.Bruker

KLONET MED GUD.

KLONET MED GUD. (Boktittel.) HP har et ønske om å bli lik Jesus, TROR HAN!
Bokselger på Tanum Forlag. Her er et utdrag fra omtalen til  forlaget..

" Helt fra den tidligere torpedoen HP gikk på søndagskolen i tidlige barneår, hadde han et ønske om å tro på og bli lik Jesus. Det er derfor Gud har holdt sin vernende hånd over ham, ifølge ham selv. Denne tanken, og ønsket, som han har båret på fra søndagskolen i Hammerfest - at vi kan bli lik Jesus mens vi lever her på jorden - er hva denne boken handler om. På sin egen ureligiøse måte."

I følge Tanum Forlag: https://www.tanum.no/_klonet-med-gud-hans-petter-martinsen-9788230207246

ADVARSEL! Torpedo-predikanten er medlem av Norsk Narkotikapolitiforening:
«Siden har han dedikert livet sitt til å forkynne bibelens ord rundt omkring i Norge og advare ungdom mot narkotika,i 2019 har han for Norsk Narkotikapolitiforening startet som foredragsholder med påstander som at hasj forgifter kroppen, setter seg på hjernen og eneste «renselse» er Jesus. Først da kommer moralen tilbake igjen.».  Sitat slutt. Moralens vokter? :joint:Tvilsomt om Jesus er tilhenger av denne moralen.
I følge Wikipedia: https://no.wikipedia.org/wiki/Hans_Petter_Martinsen#Religiøs_overbevisning

GÅR OVER LIK.

Utdrag fra VG (Over 5 år siden) Har behov for å komme i fokus. Uttaler seg på et tidlig tidspunkt I Jensen saken. (Går over lik/utnytter jensensaken.) Offentliggjør at han er omgangsvenn med Jensen og forsvarer han på en måte som er helt bak mål. Skal vi tolke Leif A. Lier så var HP en tyster som Jensen knyttet til seg og pumpet for opplysninger i den «omstridte dialogen med kriminelle» innad i Politiet. Jeg tror ikke Spesialenheten ble imponert men de fikk vel noen opplysninger. Tvilsomt om Jensen ble imponert. Utdraget starter her:

VG har vært i kontakt med flere MC-klubber som bekrefter at Jensen har vært en respektert mann innad i miljøene. Flere av dem mener at politilederen gjennom sin fremgangsmåte har hindret flere konfrontasjoner mellom de kriminelle gjengmiljøene.
Tidligere politiinspektør Leif A. Lier var sjefen til Jensen på etterretningsavdelingen i Oslo politidistrikt på slutten av 1990-tallet. Han legger ikke skjul på at 56-åringens metoder var omstridte innad i politiet.
- Dialog som metode har ført til masse diskusjoner, men han skapte virkelig resultater, spesielt når det gjelder forebyggingen av kriminalitet, sier Lier til VG.
Han mener politiet har mye å takke 56-åringen for.
- Når det gjaldt kontakter inn mot de kriminelle miljøene var han en ener. Opplysningene han har skaffet fra miljøene har vært helt sentrale for politiet i flere større saker, sier Lier.
Møttes på MC-klubb
Eks-torpedo Martinsen mener politiets vektlegging av resultater, er én av årsakene til at Jensen har vært omstridt.
- Politiet ønsker å vise frem store beslag og antall pågrepne. Det var ikke Eirik så opptatt av. Han var trygg på sin sak, som handlet om å tenke langsiktig, sier Martinsen.
Etter å ha sonet to fengselsdommer og overvunnet et narkotikamisbruk, bor 53-åringen i dag i Egersund sammen med kona.
Da 53-åringen som rusfri møtte Jensen på slutten av 1990-tallet, var det deres forkjærlighet for Harley Davidson som brakte dem sammen. De to møttes blant annet i lokalene til politilederens MC-klubb, Iron Pigs.
Klubben ble startet i 2001, og består av politifolk som møtes minst én gang i uken for å pleie deres felles lidenskap for amerikanske motorsykler.
- På det tidspunktet var jeg ferdig med min kriminelle virksomhet, og vi oppførte oss som venner. «Han hjalp meg med å skru på sykkelen, og vi snakket om alt»  sier Martinsen. Sitat slutt. Torpedo-predikanten dolket sitt eget miljø i ryggen. Han og Jensen var ledere for hver sin MC klubb. Deres forkjærlighet for Harley Davidson førte dem sammen. Romantisert av Torpedo-predikanten. En røverhistorie.:joint:Trist at motstandsbevegelsen har flest liker klikk.

Utdrag fra artikkelen i VG: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/PM2kX/eks-torpedo-om-eirik-jensen-han-stolte-paa-oss-og-vi-stolte-paa-ham

Edited by Med.Can.Bruker
La til en setning.