Jump to content
Sign in to follow this  
virrus

CBD olje import fra Sverige

Recommended Posts

virrus

Hei!

Etter litt fram og tilbake og ha lest meg litt frem, bestilte jeg nå nettop en flaske ifra modernatur.se for å se om det går glatt igjennom tollen eller ikke.
Er det noen andre som har gode erfaringer med å bestille CBD ifra Sverige uten problemer?
Etter noen år med fibromyalgi er jeg ganske lei av medisiner som har veldig liten til ingen effekt bortsett ifra bivirkninger.
Hittil har jeg bare kost meg med noen jointer når jeg kan få tak i og brukt dette som medisin og til kos.

Vil oppdatere posten angående effekt på smertelindring, når og hvis pakken kommer da selvfølgelig :)

• Like 1
  • Thumbs up 2

virrus

Da kom oljen med posten idag, og jeg vil forsøke meg fram med forskjellige doseringer. 8-)
Enn så lenge prøver jeg bare oljen under tungen, med mindre noen andre har forslag til andre inntaksmåter? 
Baking er dessverre ikke en mulighet pga bosituasjon.
Har også en E-joint vape liggende som jeg mener å huske kom med et "oljekammer" så det er også en mulighet. 

Gikk for 10.5% CBD, og vil forsøke med litt forskjellige doseringer i forhold til smertenivå/stressnivå. 
Tenker også at jeg tar en sterk dose før leggetid for å få hjelp med innsovning og se om det har en positiv effekt

OGrow

Lykke til og hold oss gjerne oppdatert !

• Thumbs up 1