Jump to content
Sign in to follow this  
Valhalla

Tips/hjelp til frø

Recommended Posts

Valhalla

Hei godtfolk. 

Jeg har brukt cannabis nå over ett år til medisinsk bruk, og kjenner positiv effekt for psykiske utfordringer. 

Etter en periode med vurdering har jeg kommet frem til at en liten produksjon til eget bruk vil være mye bedre enn å måtte kjøpe hos ganske shady karer, og hverken vite hva man får eller risikere å bli lurt. 

Men jeg vet ikke hvordan jeg skal få tak i gode frø?! Import med post syns jeg høres risky ut og ikke bor jeg nært Sverige. 

Ønsker alle en flott sommer! 

jiffemann

Dette er desvere ganske langt over kanten av forumet skal brukes til, så eg har bare redigert posten din litt slik at den ser litt bedre ut.
Og du kan hverken sende eller motta PMs før du har 30 innlegg uansett, så tips og hjelp skal du få, men å spørre direkte etter ting kan ikkje tillates.

Seed

Enten må du finne en "dude" som kan skaffe deg noen frø. Men det er en relativt dårlig måte å få tak i god genetikk på visst ikke personen allerede driver med denslags. Å bestille i posten er en sketchy måte å gjør det på. Jeg bestilte rett hjem i egen postkasse fra SGS. Funket fjell, men de hadde null stealth på sendingen. Første som skjedde når jeg åpnet pakken så datt det ut frø pakker, samt rullepapir og stickers. 

Post resistant er det skrevet mye om på forumet, så det er en mulighet. Men som du sier bor du langt fra grensen. Bor på vestkysten, så å kjøre 10-11 timer til Sverige er ganske uaktuelt. Finland mener jeg å ha lest at det er mulig å handle frø visst det er nærmere. 

Danmark er og en mulighet. Ta seg en weekend med danskebåten kan du lett få ned i 4-5 hundre kroner billetten. Det tar jo lang tid, men du får jo litt mer utav turen enn laaaang kjøretur.