Jump to content
Sign in to follow this  
Kjøkkenbenk

Hvor lenge lar dere plantene vokse før dere switcher til blomstring ?

Recommended Posts

Kjøkkenbenk

Hvor lenge lar dere plantene vokse før dere switcher til blomstring ?

jiffemann

Hvor høy blir en tenåring før han er voksen ?

Alt fra 15cm til 1,5meter.

Nightcrawler

Kommer an på hvordan jeg gror. I et lite telt, 12/12 fra frø. I et stort telt, etter mange toppinger og noe lst, avhengig om jeg skal scrogge eller ikke. 

Noen strains dobler seg i høyde etter switch. Andre nesten tredobler seg, så det må man også ta med i betraktningen. 

• Thumbs up 2

Dr Dank
På 24.7.2019 at 11.48, Nightcrawler skrev:

Kommer an på hvordan jeg gror. I et lite telt, 12/12 fra frø. I et stort telt, etter mange toppinger og noe lst, avhengig om jeg skal scrogge eller ikke. 

Noen strains dobler seg i høyde etter switch. Andre nesten tredobler seg, så det må man også ta med i betraktningen. 

Hva anser du som et lite telt? 

Har klemt inn tre stk Autos og en Photo i et 80x 80 telt. Alle Indica. hehe!!

Photoen har jeg toppa tre ganger nå, og den er vel ca 5 uker tror jeg. Autoene har ikke kommet så langt. Noe sier meg at det blir trangt når Photoen kommer i blomst, da jeg håper på å ha den så lenge jeg kan i teltet før jeg switcher til 12/12. Blir å flytte den inn og ut, ettersom Autoene skal ha 20/4 i ni uker til. 

Alternativt kan jeg vegge den i tre mndr og så switche når Autoene er ferdig. Men da blir den et monster tenker jeg.  

Nightcrawler

Hmm. Selv hadde jeg switcha på photoens premisser, selv med autoene i teltet. Får sikkert noe mindre avkastning på autoene da, men når du gror begge deler i ett telt blir det jo ikke optimalt uansett.

Forsto ikke hvorfor du måtte ta photoen ut og inn av teltet? 

Trangt er nå en ting, men det er i høyden ting blir vanskelig. Ser for meg lysbleiking og i verste fall svidde brannfarlige buds. At alle er indica hjelper jo en del, men stretchen er rask og brutal etter switch :D

Edit: Var å kikka på mainlining tråden din. For en vakker plante vi kultiverer :happy:   så ut som du hadde full peiling på det der. 

Edited by Nightcrawler
Typo og ett ekstra avsnitt

Dr Dank
8 timer siden, Nightcrawler skrev:

Forsto ikke hvorfor du måtte ta photoen ut og inn av teltet? 

Det var vel for å kjøre, autoene på 20/4 mens jeg tar ut/inn photoen hver 12. time. Prøve å "optimalisere" forholdene når man har begrenset med plass. 

8 timer siden, Nightcrawler skrev:

Trangt er nå en ting, men det er i høyden ting blir vanskelig.

Derfor har jeg mainlinet frønka, så blir den ikke for ille høy. Er ikke mer enn ca 25 cm høy og 45 bred

Evt så hever jeg bare pottene på autoene om det skulle bli for ille forskjell. Har ca 1,5 meter å gå på. 

Takk for cred på planta :) 

Edited by Dr Dank