Jump to content
Sign in to follow this  
Pellerud

Hvordan lage e-juice av brunt? Steg for steg!

Recommended Posts

Pellerud

Hei!

Er det noen der ute som kan være så vennlig å gi meg en stegforsteg oppskrift til ejuice med brunt hasj?

velorex

lag rosin, kan røreres rett ut i blandeveske. du kan bruke vanlig pg, eller spesial veske som feks. wax liquidizer.

1 lag rosin, fremgangsmåten for det finner du på youtube om nødvendig.

2 mix pg og rosin i ei lita flaske el. blandingsforhold ca 2-1. (med wax liquidizer 1-1.) varm blandiga litt i vannbad eller ovn på 50 grader. (ca 20 min.) rør rundt. klart til å fylle på e cig.

3 innse at å kaste bort god rosin på e juice er unødvendig. kjøp en vapepenn for rene konsentrater.

Putin
15 timer siden, velorex skrev:

3 innse at å kaste bort god rosin på e juice er unødvendig. kjøp en vapepenn for rene konsentrater.

:bigsmile: morsomt!

Hvordan er det med lukt om du tilsetter noe smak til e-juicen?

Lukter det helt som vanlig e juice selv om det er rosin i den? Tenker på om man skal røyke diskree en offentlig plass.

velorex

wax liquidizer kommer med smak/lukt. https://www.waxliquidizer.com/ finnes mange på markedet, men w.l. er eneste jeg har prøvd. har og prøvd å blande med pg og smak. lukter mest essensen, men aldrig tvil om hva som er den hemmelige ingridiensen.

har hatt bedre erfaring med rein rosin og ei lita penn som feks kandypens crystal. røykskyen er liten å forsvinner fort. blåser det ned mot gulvet, ingen fersker hvor det kom fra. var et par steike forvirra mennesker rundt meg på john fogerty konserten i spektrum. de kunne sverge på at det lukta hippie i lokalet mens han sto å snakka om woodstock.

• Thumbs up 1