Jump to content
Putin

Cannabis på radio 02/08 Ekko

Recommended Posts

Putin

Hei hørte dette programmet og tenkte det kunne være av interesse for noen her.

Sitat

Seriebeskrivelse

Her finner du hovedsendingene til Ekko - et aktuelt samfunnsmagasin som sendes hverdager og lørdager

Episodebeskrivelse

* Hvor farlig er egentlig cannabis? – Skadevirkningene har tidligere blitt overdrevet, sier rusforsker. * Lær deg å gå glipp av ting – Vi må lære oss å se på det som verdifullt å gå glipp av ting, mener den danske psykologiprofessoren Svend Brinkmann.*

Tilgjengelig til:
Torsdag 2. august 2029 kl. 02:00
Tilgjengelig i:
Verden
Første gang sendt:
NRK P2 · Torsdag 1. august 2019 kl. 08:03
Siste gang sendt:
NRK P2 · Fredag 2. august 2019 kl. 01:03
Produksjonsår:
2019
Aldersgrense:
Tillatt for alle
Varighet:
57min

direktelink: https://radio.nrk.no/serie/ekko/MDSP25015219/01-08-2019#t=1m16.16s

Edited by Putin
  • Thumbs up 1

Med.Can.Bruker

Jeg hørte halvparten av programmet og det er faktisk veldig avslørende ang. cannabis legalisering i Norge. Jeg har fulgt nøye med på professoren Jørgen Bramness i noen år. Men nå er det plutselig en helt annen tone og man hører tydelig at han er på gyngende grunn selv om han holder på Wayne Hall historiene sine om Schizofreni og psykoser. Den selvsikre jeg formen er byttet ut med den usikre " Vi " formen. Jeg tror han har fått bekreftet at Norge må følge EU når de legaliserer cannabis. Norge kan ikke la vær når Sverige legaliserer, det er logikken her.

Sverige sluttet seg til EU sitt medisinske cannabis program med en lov-forandring den 18 Juni. Norge skrev under den samme avtalen en uke etterpå. Der har vi gangen. Sverige sier ikke nei til legalisering.

Les denne artikkelen om den Svenske reggae artisten General Knas som er på legaliserings turne. Han vet hva han prater om: Østra Smålands Nyheterna.

• Thumbs up 2