Jump to content

Recommended Posts

Jonsa

Hei! Ante ikke hvor jeg kunne legge dette innlegget. Men jeg fikk noe hasj fra en kamerat tidligere i dag, har ikke prøvd den ennå da jeg stusser over at den er så sinnsyk myk. Vanskelig og sammenligne med noe. Det er som gele i konsistens, men bare litt mer flytende om jeg kan si det? Haha. Noen som har vært borti noe lignende før? Det står et merke på den men vanskelig å finne info i og med at navnet kun er en N.

Gatedue

Aldri hatt samme erfaring

Jonsa

Ikke sant!? Har røyket i gode 8 år nå og har aldri vært borti slikt selv.

pollen

Er det varmt i norge , kan ha noe med saken aa gjoere , husker fra gamle dager at red leb kunne bli klistra til front ruta di hvis den var varm om sommern 

Enten det , eller saa er det noe dritt i det . Proev litt da vel ,, du kommer sikkert ikke til aa krepere ,,, 

Putin
På 6.8.2019 at 17.57, Jonsa skrev:

Hei! Ante ikke hvor jeg kunne legge dette innlegget. Men jeg fikk noe hasj fra en kamerat tidligere i dag, har ikke prøvd den ennå da jeg stusser over at den er så sinnsyk myk. Vanskelig og sammenligne med noe. Det er som gele i konsistens, men bare litt mer flytende om jeg kan si det? Haha. Noen som har vært borti noe lignende før? Det står et merke på den men vanskelig å finne info i og med at navnet kun er en N.

Mykere enn "svarting"? Høres merkelig ut imo. Hvordan var effekten?

velorex

Legg en liten bit i plast, klem det helt flatt. Burde bli lys gul og gjennomsiktig uten skiller i farge å konsistens. Kan være oppbevaring som har skylden. Er i Barcelona en tur. Hadde glemt igjen en tier med iceolator på ene klubben. Henta den ut nå. Helt ugjenkjennelig. Starta som en gammeldags ice slik man fikk I amster. Grå/svart farge, ganske hard. Nå er den svart og seig, sitter fast i plasten, umulig å mekke. Skal prøve å presse rosin av den senere i uka. 

SimonSays

Mye sketchy hasj om dagen. Spesielt svartingen. Tygg litt mellom fortennene og du vil kjenne at det knaser.. sannsynligvis sand. Søk opp sandmannen her på forumet.

Har også ekstrahert olje fra et gram, og satt igjen med olje og lys finfinkorna (tilsynelatende) sand.

Gudene må vite hva mer som er tilsatt.

Mistenker at også den lyse(re) som STINKER pot når du river den opp, er tuklet med og tilsatt lurium og terpener 

Mye av hasjen ser helt fantastisk ut, nesten litt for fantastisk ut, men funken er bare helt ok pluss. Det skulle vel tyde på at det er ugler i mosen?

SimonSays

Den siste jeg kom over etterlot heller ingen oljering på tallerken etter at jeg satte fyr på en kjegleformet bit, som fikk ulme til bunns som røkelse. Asken var hvit though.

velorex

i mitt lille hjørne er det ikke så mye sketchy. men det er mange nye typer som har dukka opp de siste åra. noen av de mye mørkere og mykere enn marokken man vokste opp med. (30 år som røyker.)

http://www.geopium.org/2017/09/the-new-moroccan-hashish/

presser rosin av alt, kjenner med engang på konsitens og smak om det er no muffens. dårlig råvare smaker skikkelig dritt.

reiser endel til barcelona, ser den samme kvaliteten og typene der nede. og jeg er innrøyka nok på norske varer til at selv de beste konsentrata ikke slår meg helt ut der.